Zaposleni u kompaniji Nestlé prešli 96 miliona koraka za dva meseca

jan 1, 2010

U okviru svetske inicijative Global Corporate Challenge (GCC)* više od 150 zaposlenih u Nestlé Adriatic regionu, krajem maja, započelo je svoju virtuelnu šetnju svetom. GCC inicijativa predstavlja zabavan i jednostavan način da se zaposleni podstaknu na telesnu aktivnost koja potom brzo postaje njihova svakodnevica.

U Nestlé Adriatic regionu, uključujudi i zaposlene u Srbiji, 23 tima sa po 7 članova svakodnevno nosi pedometar (brojač koraka) sa ciljem da napravi najmanje 10.000 koraka kao deo svoje dnevne rutine. Kao alternativa, zaposlenima je dopušteno da unose kilometre pređene vožnjom bicikla i plivanjem.  Broj pređenih koraka ili kilometara zaposleni dnevno unose na GCC internet portal koji se zatim kumuliraju u broj koraka tima, odnosno organizacije. Pređenu udaljenost mogude je pratiti kroz virtuelnu šetnju svetom, pri čemu se takođe mogu saznati korisne činjenice o zemljama kroz koje zaposleni putuju, ali i planirati zdravi obroci pradenjem nutricionističkih saveta koji se nalaze na istom portalu.

Koliko je Nestlé ozbiljan u nameri da se suoči sa rastudim problemom smanjene telesne aktivnosti i njenih posledica, govori i uključenost zaposlenih u ovu inicijativu, koji sa jednakim žarom i predanošdu čine svestan napor i biraju zdraviji način života. Tokom dva meseca programa, u kompaniji Nestlé zaposleni su prešli 96 milionakoraka.

Partnerske kompanije i GCC su u promovisanju zdravstvene inicijative ove godine odlučili da uključe više od 127.000 učesnika iz gotovo 1.000 vodedih svetskih organizacija u više od 78 zemalja. Inicijativa traje 16 nedelja, do septembra ove godine. U okviru inicijative zaposleni su motivisani da koriste stepenice umesto lifta, da siđu iz autobusa par stanica ranije ili da šetaju u vreme ručka. „Hodanje je jedna od najpopularnijih, najlakših i najsigurnijih oblika fizičke aktivnosti. Pomaže nam da bolje izgledamo i imamo više energije, jača naš imunitet. Neverovatno je kako nešto tako jednostavno kao što je hodanje može imati ogroman uticaj na organizaciju. Ova inicijativa je jedinstvena u tome što je dostupna svima bez obzira na starosno doba, pol ili nivo fizičke spremnosti. Istovremeno, utiče i na smanjenje negativnog uticaja emisije ugljen dioksida na okolinu, jer naši zaposleni svesno biraju da idu na posao peške ili biciklom, umesto da, na primer, koriste prevoz. Takođe, imamo priliku da doprinesemo stvaranju vrednosti za lokalnu zajednicu, jer za svakog zaposlenog koji se prijavi, GCC postaje sponzor osnovaca ,u sličnom izazovu za decu - Global Children Challenge.“ izjavila je Vanja Bobid zadužena za korporativne komunikacije Nestlé Adriatic.

*GCC organizacija osnovana je u Melbournu, Australiji sa ciljem da podstakne zaposlene u kancelarijama na povedanu telesnu aktivnost što uspešno čine ved osmu godinu zaredom. Nezavisna istraživanja Lancaster univerziteta pokazala su da 94,3% učesnika u prošlogodišnjem izazovu planira da zadrži isti nivo aktivnosti po završetku inicijative. Za više detalja posetite GCC web portal www.gettheworldmoving.com.

Nestlé Adriatic preporučuje kompanijama u regionu da uključe svoje zaposlene u inicijativu 2012 godine.

Za dodatne informacije kontaktirajte:
Vanja Bobić
Korporativne komunikacije - Nestlé Adriatic d.o.o.
Tel: +381 (11) 20 19 304
Mob: +381 64 866 54 16
E-mail: vanja.bobic@cs.nestle.com