Istraživanje: Nestlé peti najomiljeniji brend na svetu

To Press Releases listBeograd,okt 16, 2013

Istraživanje: Nestlé peti najomiljeniji brend na svetuIstraživanje sprovedeno među 70.000 potrošača na 15 velikih međunarodnih tržišta uvrstilo je Nestlé među pet najomiljenijih brendova na svetu. Nestlé je najviše rangirana kompanija iz oblasti proizvodnje hrane i pića (APCO Insight, globalna kompanija za istraživanje javnog mnjenja).

Rangiranje svetskih kompanija rezultat je decenijskog istraživačkog projekta, koji je uključio i rezultate istraživanja o 600 najvećih svetskih korporativnih brendova.

„Good Food, Good Life je obećanje kojim se obavezujemo da svaki dan i svuda unapređujemo živote naših potrošača dobrom hranom i napicima. Veliki napori koje naši ljudi ulažu da ostvare ovo obećanje stvaraju odlične rezultate, i kao što to i istraživanja pokazuju, osvajaju potrošače“ – rekao je Patris Bula, izvršni potpredsednik kompanije za marketing, komentarišući rezultate istraživanja.

Svaki dan Nestlé proizvede oko milijardu proizvoda koji se prodaju u skoro svakoj zemlji na svetu.
Kao vodeća svetska kompanija u domenu ishrane, zdravlja i zdravog života, Nestlé proizvodi nude potrošačima ukusniji i zdraviji izbor i to gotovo već 150 godina. U 2012. godini globalna prodaja bila je viša od 92 milijarde švajcarskih franaka, a 43 procenta od te prodaje ostvareno je na tržištima u razvoju.

APCO studija je identifikovala osam različitih emocija koje uljučuju ponos, razumevanje i radoznalost, a koje su od ključnog značaja za uspešnu komunikaciju brenda. Nestlé je postigao najviše rezultate u relevantnosti i razumevanju. Istraživači su proglasili Walt Disney za najomiljeniju kompaniju na svetu, zatim slede Yahoo, Google i Sony. Kellogg’s  je  na 12. poziciji, na 14. mestu je Coca Cola dok je Pepsico na 17. mjestu.

Jedan od razloga za izuzetno visoko rangiranje kompanije Nestlé su i napori koje kompanija ulaže u razvoj internih alata za „Izgradnju brenda na Nestlé način“, a koji pružaju okvir i smernice za izgradnju snažnih brendova koji će se dopasti potrošačima. Uz to, značajna sredstva ulažu se u digitalne i društvene medije kako bi zajedno činili zaokruženu komunikacijsku celinu. Tako danas Nestlé u regionu ima 20 internet stranica posvećenih brendovima i 28 Facebook stranica koje zajedno imaju više od 1.500.000 fanova.