Maggi proglašen za najbolji svetski brend

To Press Releases listBeograd,maj 22, 2013

Brend kompanije Nestlé - Maggi proglašen je za najbolji svetski brend u prehrambenoj industriji, sa asortimanom instant supa, kocki za supe, soseva, smeša za pripremu jela i nudli, pokazalo je istraživanje Kantar Wordpanela, vodeće svetske agencije za istraživanje tržišta. Unileverov brend Knorr se našao drugi na listi najboljih brendova, dok je treće mesto zauzeo PepsiCo-ov brend Lay.

Analiziranjem navika potrošača širom 32 zemlje, analitičari su došli do zaključka koji je brend najbolje rangiran među većinom izabranih svetskih proizvoda robe široke potrošnje (FMCG). Agencija Kantar Wordpanel, sprovela je prvo globalno istraživanje na osnovu rangiranja robnih marki široke potrošnje uz pomoć nove metrike Consumer Reach points. Ovom metrikom se prati ponašanje kupaca tako što se beleži broj domaćinstava koji kupuje određeni brend kao i učestalost njegove kupovine.

Najveći rast Maggi je zabeležio u Aziji kojem je, prema mišljenju agencije Kantar, doprineo uspeh Maggi instant nudli u Indiji. Inovacija je takođe imala udela u uspehu Maggi brenda, s obzirom na to da je u Kini lansiran novi proizvod Maggi tečni začini (Maggi Liquid Seasoning), u Maleziji Maggie niskokalorične nudle (Maggi low fat noodles), dok su na tržište Indije plasirane Maggi Vegetable Atta – nudle od celovitog zrna sa povrćem.