Nescafé kreirao novi brend za tržište regije –NESCAFÉ CAFFÈ&LATTE

To Press Releases listBeograd,jun 5, 2013

Caffe latteSvoj bogati asortiman proizvoda, NESCAFÉ je proširio za novi brend, kreiran posebno za tržište naše regije - NESCAFÉ Caffè&Latte. Novi proizvod nastao je kao odgovor kompanije Nestlé na zahteve tržišta za jednako kvalitetnim, a istovremeno cenovno prihvatljivijim proizvodima.

Istraživanja koja su na nivou Srbije sproveli agencija Gfk i kompanija Nestlé ukazala su na promene u navikama ljubitelja kafe. Čak 76% anketiranih stanovnika Srbije kafu konzumira nekoliko puta dnevno, dok 44% njih svakodnevno konzumira NESCAFÉ. Bar jednom nedeljno kafu kupuje 75% ispitanika, a prvi izbor svakog petog stanovnika Srbije prilikom kupovine je NESCAFÉ kafa.

„Ponosni smo što smo posle dužeg vremenskog perioda kreirali potpuno novu kategoriju za sve ljubitelje NESCAFÉ-a i time započeli kulturu ispijanja kafe kao dnevne poslastice. Istraživanja koja smo sproveli omogućila su nam da prepoznamo potrebe lokalnih potrošača, te je NESCAFÉ pronašao rešenje i u svoj široki asortiman proizvoda dodao potpuno novi brand- NESCAFÉ Caffè&Latte.'', rekla je Aleksandra Milačić Jelača, marketing menadžer kompanije Nestlé za Srbiju.

NESCAFÉ Caffè&Latte je kremasti, kafeno mlečni napitak, a dolazi u tri ukusa: ORIGINAL, ČOKOLADA i VANILA. Posebno je privlačan mlađoj populaciji kojoj predstavlja prvi susret sa ritualom ispijanja kafe, kao i svima koji će uz ove napitke uživati u druženju s prijateljima! Osim jednostavnosti pripreme, odlikuje ga i mogućnost kupovine u pojedinačnim kesicama, po pristupačnoj ceni.