Nestlé unapredio asortiman sladoleda za decu

To Press Releases listBeograd,jul 22, 2015

Kvalitetna užina i desert za najmlađe

Jedna od najvećih dečijih radosti, kada je reč o omiljenoj letnjoj poslastici, jeste sladoled. Roditelji najbolje znaju koliko je važno da poslastica koju daju svojoj deci bude jedinstveni spoj dobrog ukusa i nutritivnog kvaliteta. Kompanija Nestlé posvećena je pronalaženju takvog spoja, vodeći se dobrim znanjem i stručnošću uz odrednicu „Kvalitet za decu”. Konstantnim unapređivanjem asortimana sladoleda za najmlađe Nestlé izlazi u susret roditeljima u njihovoj potrazi za adekvatnom poslasticom, koja osim nutritivne vrednosti mora da bude i izvrsnog ukusa da bi deca u njoj uživala.

Kada roditelji žele da njihova deca pojedu kvalitetnu užinu ili desert, Nestlé sladoledi predstavljaju pravi izbor, jer su osmišljeni u skladu sa načelima balansirane ishrane i zdravog stila života. Nestlé sladoledi za decu sadrže balansiranu dozu energije, šećera i masti po porciji prilagođenu najmlađima. Veoma je važno što, na ovaj način, deca razvijaju zdrave životne i prehrambene navike, jer se uče da konzumiraju proizvode koji im obezbeđuju sastojke neophodne za ispravan rast i razvoj  - ističe nutricionistkinja Vesna Zečević.

Sladoled od voćnih sokova ananasa i jabuke Pirulo Ananas, najnoviji je proizvod koji je osmišljen u saradnji sa lokalnim timom iz Nestlé fabrike sladoleda u Staroj Pazovi. Prednost ovog proizvoda namenjenog pre svega deci, jeste da sadrži isključivo prirodne arome i voćne sokove. Novi ukus ananasa koji je obeležio početak letnje sezone, sledi uspešan primer prethodnika iz Pirulo asortimana – Lubenice.
Roditelji mogu da ponude deci kao osveženje i još dva nova ukusa - Pirulo Sparkly i Cool Jagoda. Sparkly je vodeni sladoled ukusa pomorandže i jagode sa pucketavim bombonicama kao specijalnim iznenađenjem za sva čula, dok je Cool Jagoda novi vodeni sladoled koji može i da se popije. Najnoviji dečiji sladoledi iz kompanije Nestlé nastavak su dobrih rezultata posebne strategije koja u fokusu ima ishranu, zdravlje i zdrav život. Osim pomenutih noviteta, svi Nestlé sladoledi iz dečijeg asortimana poznati i iz prethodnih sezona kao što su Pirulo Lollipop, Nesquik i Cipiripi, takođe su nositelji odrednice„Kvalitet za decu” i predstavljaju idealnu užinu i desert tokom letnjih dana.

Da bismo dali procenu o hranljivoj vrednostI naših proizvoda uveli smo rigoroznu metodologiju, Nestlé sistem za nutritivno profiliranje proizvoda, zasnovanu na preporukama vodećih autoriteta u javnom zdravstvu, poput Svetske zdravstvene organizacije, koja se temelji na ocenjivanju proizvoda prema strogim nutritivnim kriterijumima. To znači da se u ispitivanju posebna pažnja pridaje količini energetske vrednosti proizvoda, količini dodatog šećera, soli, trans-masnih kiselina i zasićenih masnoća, kao i nutrijentima koji su specifični za pojedinu kategoriju, poput kalcijuma za mlečne proizvode. Ukoliko proizvod zadovoljava potrebne kriterijume dodeljuje mu se status proizvoda s kvalitetnim nutritivnim sastavom – objašnjava Aleksandra Malešević, nutricionistkinja kompanije Nestlé.

Nestlé je vodeća svetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 330.000 ljudi i poseduje fabrike ili posluje u skoro svakoj zemlji na svetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2014. godinu iznosila je 91.6 milijardi švajcarskih franaka. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava blizu 950 ljudi u regionu i upravlja dvema fabrikama: fabrikom sladoleda u Staroj Pazovi i fabrikom prehrambenih proizvoda u Surčinu.