Nove kafe za vrele letnje dane - NESCAFÉ 3u1 FRAPPE I NESCAFÉ 3u1 KOKOS

To Press Releases listBeograd,jul 3, 2017

 

Toplo vreme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ! Istraživanje na temu konzumacije hladne kafe, koje je sprovela kompanija Nestlé*, pokazalo je da čak 60 odsto ispitanika NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocenjuje kao brend za koji se najradije opredeljuje. Prema istom istraživanju, ljudi u Srbiji vole da piju hladnu kafu – čak 53 odsto njih ističe da, od 10 šoljica kafe, popije najmanje tri hladne. 

Vrućine nas ne sprečavaju da uživamo u kafi - gotovo 60 odsto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka u toku letnjih meseci kao i tokom drugih godišnjih doba. Izgleda da je kafa, u kombinaciji sa magijom koju donosi lepo vreme, pun pogodak – bilo da izaberete tople ili hladne ukuse.

Upravo zato, za sve ljubitelje hladnih kafa i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé je spremio pravo osveženje! Rashlađenje stiže u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappe-a, napitka u hladnoj varijanti, koji je savršen za predah u vrelim mesecima. Možete ga spremiti začas na pauzi u kancelariji – a ako imate malo više vremena, mogućnosti su bezbrojne! Ugodite sebi pravom poslasticom, tako što ćete u hladnu kafu dodati kockice leda ili šlag, a za pravi hedonistički doživljaj iskombinujte je sa sladoledom omiljenog ukusa.

Za sve one koji vole da probaju nove kombinacije, tu je i novi ukus NESCAFÉ 3u1 – kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti spoj je kao stvoren za uživanje – nijedan sladokusac neće odoleti ovom zanimljivom osveženju. Kako god rasporedili svoje tople ili hladne šoljice, NESCAFÉ je uvek tu da vas podrži novim idejama.

Dodatnu energiju i zabavu tokom letnjih dana pružiće vam i LION WHITE. Za ljubitelje ove čokoladice dostupno je i duplo pakovanje, za dvostruko slađi užitak. Dopuni se lavovskom energijom i zagrizi leto uz LION WHITE!

*Istraživanje pod nazivom „Coffee – Cold Consumption“ izrađeno je u avgustu 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé, a sproveo ga je GfK.