60/40+


Potrošači su središnja tačka oko koje se kroji princip poslovanja kompanije Nestlé. Jedan od alata sa kojim Nestlé prikuplja želje i potrebe svojih potrošača, kako bi na njih mogao da odgovori, je princip 60/40+.

Zamislite da je 60/40+ rendgen naših proizvoda u kojem je potrošač ključni učesnik. U skladu sa željama i potrebama potrošača, Nestlé konstantno radi na poboljšanju svojih proizvoda. Glavni cilj je poboljšati recepturu, obogatiti proizvod hranljivim vrednostima, a istovremeno zadržati dobar ukus proizvoda.

60/40+ je istraživanje kojem je cilj prednost kvaliteta nad konkurentskim proizvodom, a istovremeno saznanje šta potrošači od proizvoda koji se ispituje, očekuju i žele.

Danas potrošači postaju sve svesniji važnosti pravilne ishrane i oprezni su sa hranom koju unose u svoj organizam. Osnovna želja potrošača je hrana u kojoj mogu da uživaju, obezbeđujući unos hranljivih vrednosti u organizam, a da istovremeno ne narušavaju svoje zdravlje.


Nestléov odgovor je koncept ishrane, zdravlja i zdravog života koji se provlači kroz sve sfere poslovanja kompanije, od kreiranja novih proizvoda, poboljšanja postojećih, edukacije zaposlenih i potrošača o važnosti pravilne ishrane do programa društveno odgovornog poslovanja.