Sort by
Sort by

Ishrana

Kao svetski lider prehrambene industrije u oblasti ishrane, zdravlja i zdravog života, Nestlé veruje da budućnost kompanije leži u pronalaženju rešenja koja će pomoći ljudima da se hrane zdravije, bilo da imaju problema sa nedostatkom vitamina i minerala ili gojaznošću.
Ovi problemi na globalnom nivou podstiču inicijativu Nestléa da se usredsredi na pronalaženje rešenja za sve društvene segmente, sa akcentom na populaciju koja živi u siromaštvu.



Naši ciljevi

Naša strategija u oblasti ishrane, zdravlja i zdravog života, razvijena pre 140 godina, zasnivase na procenama da će se u budućnosti podići svest potrošača o važnosti zdrave ishrane.  Koristeći rešenja zasnovana na nauci, težimo da unapredimo kvalitet života kroz ishranu koja doprinosi zdravlju i dobrobiti potrošača, uključujući i one sa posebnim nutritivnim potrebama i one sa niskim primanjima, nudeći im ukusnije i zdravije proizvode po nižim cenama. Takođe, cilj nam je podizanje svesti, znanja i razumevanja među potrošačima, kroz jasnu i odgovornu komunikaciju.
 “Nestlé Nutrition Council”, sastavljen od međunarodno priznatih stručnjaka, na čelu sa izvršnim predsednikom Vernerom Bauerom, održava redovne sastanke sa Nestlé menadžerima, u cilju vođenja Nestlé strategija na polju ishrane, relevantnih za poslovne interese Nestléa.

Naše aktivnosti

Nestlé kontinuirano ulaže  u razvoj i poboljšanje nutritivne vrednosti proizvoda u svim kategorijama i radi na unapređenju upravljanja bazom recepata za bolju nutritivnu analizu i praćenje. Konstantno radimo na smanjenju udela soli, šećera, zasićenih masnih kiselina i veštačkih boja u proizvodima, dodavajući više hranljivih sastojaka i korisnih mikronutrijenata, čime obezbeđujemo hranljive, visokokvalitetne proizvode, dostupne i populaciji sa niskim primanjima.  Takođe, praktikujemo odgovorno oglašavanje i prodaju formula za novorođenčad i odojčad, prateći preporuke Svetske Zdravstvene Organizacije (World Health Organization).

Naš nastup

Vođeni našom posvećenosti ishrani, zdravlju i zdravom životu, nastojimo da povećamo nutritivnu vrednost proizvoda, istovremeno im poboljšavajući ukus i osećaj užitka.
Razvijamo i sistem komunikacije i informisanja o brendovima, koji podstiče i omogućava korisnicima da budu informisani prilikom donošenja odluka o svojoj ishrani.
Konstantno edukujemo zaposlene iz oblasti ishrane, zdravlja i zdravog života i oglašavanja forumula za novorođenčad i odojčad. Takođe, povećavamo prodaju naših popularno pozicioniranih proizvoda (Popularly Positioned Products) za siromašne potrošače.