Nestlé Adriatic ostvario značajan rast prodaje na domaćem tržištu

Nestlé Adriatic u Srbiji je tokom prve polovine 2007. godine zabeležio prodaju od 9 miliona evra, što predstavlja uvećanje od 35% u odnosu na isti period u 2006. godini (tada je ostvarena prodaja od 6,6 miliona evra). Ovakav rast prodaje, rezultat je bolje i veće dostupnosti Nestlé-ovih proizvoda na tržištu Srbije, kao i neprestanog ulaganja u inovacije ključnih brendova kao što su NESCAFÉ, KITKAT, Lion, NESQUIK Nestlé čokolade, THOMY majonez i MAGGI supe.

Nestlé Adriatic je u posmatranom periodu, na regionalnom nivou (tržišta Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Makedonije) ostvario rast prodaje za 31% veći u odnosu na prvu polovinu 2006. godine, odnosno, postigao prodaju u vrednosti 31.5 miliona evra.

Na svetskom nivou, zaključno sa 31. julom ove godine, Nestlé je ostvario prodaju od čak 51.1 milijardi švajcarskih franaka, što predstavlja uvećanje od 8,4% u odnosu na isti period iz 2006. godine. Ovo je pre svega ostvareno na bazi organskog rasta od 7,4%, koji se zasniva na stvarnom internom rastu od 5.3% i rastu cena 2.1%. Integracija Novartis Medical Nutrition, započeta 2. jula ove godine, kao i planirano preuzimanje Gerber-a u drugoj polovini godine, obezbediće da Nestlé sektor zdrave ishrane ostvari godišnju prodaju od 10 milijardi švajcarskih franaka i postane globalni lider i u zdravoj ishrani.

Piter Brabek- Letmat (Peter Brabeck-Letmathe), generalni direktor Nestlé - a izjavio je da je Grupa još jednom ostvarila brz rast i visoke marže, što je, pre svega, rezultat odličnih performansi sektora Hrane i pića (Food&Beverages), kao i Nestlé-ove transformacije u vodeću svetsku kompaniju orijentisanu na zdravu ishranu, zdravlje i velnes (Nutrition, Health & Wellness). "Uprkos pritisku rasta troškova sirovina, uveren sam da će Nestlé premašiti očekivanu stopu organskog rasta za 2007. Odbor direktora je odobrio nov trogodošnji Baj Bek (Buy Back) program, u vrednosti od 25 milijardi švajcarskih franaka, što samo pokazuje posvećenost da našu strukturu kapitala učinimo još efikasnijom i da još uspešnije poslujemo", naglasio je gospodin Brabek.