Sort by
Sort by

Nestlé i Savez za mlade otvaraju 300.000 novih poslovnih prilika do 2025. godine

youth
Back to Press releases

Pandemija koronavirusa zadala je veliki udarac društvu, a naročito mladim ljudima, kada je reč o zaposlenju. Nezaposlenost među mladima ponovo je u porastu, a u prilog tome govori činjenica da je u Evropi nezaposleno oko tri miliona mladih, dok na Bliskom istoku i na severu Afrike svaka treća mlada osoba nema posao.

Nestlé i Savez za mlade saopštili su da će otvoriti 300.000* novih poslovnih prilika za mlade
širom Evrope, Bliskog istoka i severa Afrike do 2025. godine. Nestlé i 300 partnera nastavljaju da budu posvećeni stvaranju prvih poslova i pripravništava, kao i učenjem mladih generacija o ključnim sposobnostima uz pomoć kojih će oblikovati društvo sutrašnjice.

„Investiranje u mladost najvažnija je investicija u društvo. Sa našim partnerima iz Saveza za mlade, već smo ponudili više od 450.000 poslova i prilika za obuku od početka inicijative 2014. godine. Ponosan sam što ovu saradnju nastavljamo i u budućnosti”, izjavio je Marko Setembri, izvršni direktor Nestlé zone za Evropu, Bliski istok i sever Afrike.

Lokalno, u Južnom Adrijatiku (Srbija, Crna Gora i Severna Makedonija) od 2014. do danas sprovedeno je blizu 200 stručnih praksi i edukacija, 120 stručnih događaja za pomoć pri zapošljavanju, a učestvovalo je više od 4.400 studenata.

Obraćajući se na onlajn događaju Saveza za mlade, Nikolas Šmit, evropski komesar za poslove i društvena prava rekao je: „Komisija je posvećena pomaganju mladim ljudima da spremno dočekaju kraj pandemije i postanu spremni za tržište rada koje se menja. U sklopu programa podrške za zapošljavanje mladih, predstavili smo načine da pomognemo da pronađu posao ili dodatnu obuku, razviju svoje sposobnosti, obezbede pripravništvo i tako smanje jaz do pronalaska posla. Inicijativa Savez za mlade je model poslovne saradnje koji može da inspiriše, imajući u vidu da je već premašio svoju prvobitnu ponudu. Želeo bih da zahvalim Savezu i svim njegovim partnerima na naporima i trudu koji ulažu u podršku mladima”.

Klimatske promene i digitalizacija neki su od mnogih izazova sa kojima se društvo suočava. Kroz određene delatnosti, Nestlé želi da mladima pruži prave sposobnosti, koje će ih osposobiti da se suoče sa ovim izazovima.

Posebni projekti koje sprovodi
Nestlé needs YOUth:

  • Pružanje 20.000 prilika za prvi posao ili pripravništvo širom Evrope, Bliskog istoka i severa Afrike do 2025. godine,
  • Poboljšanje digitalnih sposobnosti kroz Nestlé e-biznis akademiju za mlade,
  • Podrška preduzetništvu u poljoprivredi zajedno sa mladim poljoprivrednicima,
  • Aktivnosti spremanja za posao putem interneta, kroz sajmove poslova i radionice,
  • Negovanje preduzetništva zajedno sa Junior Achievement Europe

    *Obavezu o stvaranju 300.000 poslovnih prilika do 2025. godine preuzelo je 15 evropskih članica Saveza za mladost, među kojima su  Adecco Group, BT, Cargill, CEMEX, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay, White & Case


    O Savezu za mlade

    Savez za mlade osnovao je Nestlé 2014. godine, a inicijativa se baštini na ideji da mladima pruži smislene poslovne prilike i iskustva kroz pripravništva. Kompanije uključene u Savez motivišu svoje zaposlene da se uključe u rad svojih zajednica i pomognu mladima praktičnim savetima, pripremama za intervju i savetima za pisanje radne biografije. Kompanije Saveza za mladost su aktivni članovi Evropskog saveza za pripravništva u okviru Evropske komisije i promovišu pripravništva i obuke kao aktivni ambasadori profesionalnih obuka širom Evrope.
info