Sort by
Sort by

Nestlé Crna Gora srebrni sponzor ženskog rukometnog kluba Trebjesa

Ženski rukometni klub Trebjesa Crna Gora
Back to Press releases

Nikšić, Crna Gora, januar 2022 – U okviru svojih zalaganja za podršku mladim sportistima, Nestlé Crna Gora postao je srebrni sponzor ženskom rukometnom klubu Trebjesa iz Crne Gore. Podrška popularnim Medvjedicama ogleda se u nabavci sportske opreme i lopti za predstojeću sezonu.

„Nestlé će uvek sa radošću podržati mlade ljude, zdrav život i sportski duh. Mlade Medvjedice su oličenje ovih vrednosti, a mi smo tu da ih samo još više podstaknemo i pomognemo. Želimo im uspešnu sezonu i verujemo da je ovo samo početak našeg prijateljstva“, rekao je Dražen Davidović, direktor kompanije Nestlé Crna Gora.

Miloš Perović, predsednik RK Trebjesa poručio je da se nada da je ovo početak duge i uspešne saradnje.

„Pravi prijatelji se prepoznaju u teškim vremenima. U doba globalne krize, Nestlé postaje naš partner i na taj način nam olakšava funkcionisanje, što je jasan pokazatelj želje da se pomogne razvoju sporta. Kao što znamo, ženski rukomet je popularan sport i ovo ulaganje se može posmatrati i kao društveno odgovorno djelovanje“, rekao je Perović.

Uz novo „ruho“, mlade medvjedice imaće priliku da u novoj sezoni zaigraju uz podršku najveće prehrambene kompanije na svetu. Dodatno, ovo je samo jedan načina na koji Nestle podržava mlade, kako u regionu tako i u svetu, a sve kroz globalnu inicijativu za mlade „Nestlé Needs YOUth“. Putem ove inicijative, uspeli smo da pripremo za rad stotine hiljada mladih, nudeći na desetine hiljada mogućnosti za obuke pripravnika, stručnih praksi i prilika za zaposlenje. Naša vizija podržava novu ambiciju: da pomognemo 10 miliona mladih ljudi širom sveta da dobiju priliku za zaposlenje do 2030. godine.

Mladim rukometašicama kluba Trebjesa želimo mnogo golova i pobeda

Svakog dana učestvujemo u životima milijardi ljudi. Želja nam je da pomognemo u stvaranju boljeg i zdravijeg sveta za pojedince i porodice, za naše zajednice i za planetu. Naše priče daju dublji uvid u to kako Nestlé pravi razliku.