Sort by
Sort by

Kompanija Nestlé podržala kampanju protiv bacanja hrane

Back to Press releases
Beograd
Kompanija Nestlé proslavila je ovogodišnji Svetski dan zaštite životne sredine učestvovanjem u kampanji „Misli.Jedi.Uštedi“ (Think.Eat.Save) kako bi se sprečilo nepotrebno bacanje hrane.
Kampanja pokrenuta od strane programa Ujedinjenih nacija za životnu sredinu, UN organizacije za hranu i poljoprivredu (FAO) i organizacije za recikliranje WRAP, je osmišljena da podstakne ljude da postanu svesni uticaja njihovog izbora hrane na životnu sredinu i da im omogući da donose odluke na osnovu informacija koje poseduju.
Prema podacima UN organizacije za hranu i poljoprivredu, trećina hrane koja se proizvede u svetu se baci ili propadne svake godine. U isto vreme, svaka šesta osoba na svetu odlazi na spavanje gladna, dok svakog dana više od 20.000 dece mlađe od pet godina umre od gladi. 
Nestlé ulaže napore da se izbegne rasipanje hrane od samog osnivanja kompanije, više od 140 godina, pretvarajući kvarljive sirovine, kao što su mleko, zrno kafe i kakao, u bezbedne proizvode sa dodatnom vrednošću.
“U proteklih deset godina smo skoro prepolovili količinu otpada po kilogramu proizvoda proizvedenog u našim fabrikama. Zalažemo se za dalje smanjenje otpadne hrane duž čitavog proizvodnog lanca, od njive do potrošača i šire, kao i za podizanje svesti o tome da se prava vrednost hrane često ne odražava na njegovu cenu”, izjavio je Paskal Grevrat, direktor održivog razvoja i životne sredine u kompaniji Nestlé.