Kompanija Nestlé obradovala je potrošače ove jeseni novim THOMY majonezom sa obogaćenom švajcarskom recepturom punijeg ukusa. Takođe, asortiman je proširen novim pakovanjem od 280 ml, u praktičnoj kesi sa čepom.
Potrošači u Srbiji vole majonez, najčešće ga koriste jer uživaju u njegovom jedinstvenom ukusu, ili njime upotpunjuju ukus drugih jela. Majonez je proizvod koji je sastavni deo gotovo svake kuhinje, a koji ipak više preferiraju muškarci. Nezamenljiv je deo novogodišnje trpeze, pa ne čudi da se njegova potrošnja krajem godine znatno povećava.
Robna marka THOMY poreklom je iz Švajcarske i datira iz 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fric Tomi-Shad (Fritz Thomi-Schaad). Proizvodnja THOMY majoneza u tubi počela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i izvoz ovog proizvoda na nemačko tržište. THOMY je postao deo Nestlé asortimana 1971. godine, a danas je globalno poznati kulinarski brend, kog odlikuje visoki kvalitet sirovina, odličan ukus i raznovrsnost ponude.
Kompanija Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i potrebama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortimanu THOMY za srpsko tržište uz klasičan majonez i majonez light nalaze i popularni TOP2, koji je kombinacija majoneza i kečapa, kao i THOMY senf i koncentrat paradajza.
Potrošači u Srbiji vole majonez, najčešće ga koriste jer uživaju u njegovom jedinstvenom ukusu, ili njime upotpunjuju ukus drugih jela. Majonez je proizvod koji je sastavni deo gotovo svake kuhinje, a koji ipak više preferiraju muškarci. Nezamenljiv je deo novogodišnje trpeze, pa ne čudi da se njegova potrošnja krajem godine znatno povećava.
Robna marka THOMY poreklom je iz Švajcarske i datira iz 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fric Tomi-Shad (Fritz Thomi-Schaad). Proizvodnja THOMY majoneza u tubi počela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i izvoz ovog proizvoda na nemačko tržište. THOMY je postao deo Nestlé asortimana 1971. godine, a danas je globalno poznati kulinarski brend, kog odlikuje visoki kvalitet sirovina, odličan ukus i raznovrsnost ponude.
Kompanija Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i potrebama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortimanu THOMY za srpsko tržište uz klasičan majonez i majonez light nalaze i popularni TOP2, koji je kombinacija majoneza i kečapa, kao i THOMY senf i koncentrat paradajza.