Trikovi za pravilnu ishranu

Imate omiljeni recept?

Da li ste jedan od mnogih koji vole određeno jelo i veoma često ga spremaju?
Promenite navike sada i izaberite drugu vrstu obroka svakog dana u nedelji! Uključite meso jedan dan, piletinu drugi, pečenu ribu i mahunarke sledeći i tako dalje.

 

Riba! 2 do 3 puta nedeljno za bolje zdravlje!

Spremajte ribu na više načina za drugačiji ukus i više raznovrsnosti. Možete je peći, služiti uz pirinač kao prilog i spremati prema raznim drugim receptima. I ne zaboravite da je sendvič sa tunjevinom i salatom odlična užina!

 

 

Uravnotežen obrok

Za izbalansiranu kombinaciju hranljivih materija, podelite vaš tanjir na 3 dela: neka sirovo ili kuvano povrće zauzima skoro polovinu, meso, piletina ili riba treba da zauzimaju ¼ dok ostatak treba da sadrži ugljene hidrate, kao što su pirinač, testenina ili krompir.

 

 

Bogatstvo supe

Počnite obrok sa tanjirom supe! Time ćete hidrirati vaše ćelije i osećaćete se sitiji, što će sprečiti da se prejedete tokom glavnog jela.

 

 

 

Crveni pasulj, beli pasulj, grašak, sočivo i boranija

Crveni pasulj, beli pasulj, grašak, sočivo i boranija – kombinujte recepte koji sadrže ove mahunarke dva puta nedeljno jer su pune hranljivih materija i bogate vlaknima koja imaju pozitivan efekat na snižavanje nivoa holesterola u krvi.