Voda i hidratacija

Potrebno je više od čaše vode za rehidrataciju nakon vežbanja!

Značajno je da unosite vodu i tokom samog vežbanja jer ćete time poboljšati učinak vežbanja i nadoknaditi tečnosti koje se gube znojenjem. Dakle, pijte vodu pre, za vreme i posle treninga!

 

 

Piti vodu tokom jela?

Da li da pijete vodu tokom jela? Da! Voda je vaš najbolji izbor pića jer ne sadrži kalorije i neće učiniti da se osećate naduveno.

 

 

 

Pijte 8 čaša vode dnevno!

Pijte 8 čaša vode dnevno kako biste obezbedili adekvatnu hidrataciju. Zapamtite da je potrebno da pijete više vode za vreme velikih temperatura jer ste tada skloni da izgubite više tečnosti iz organizma.

 

 

Zaboravljate da pijete dovoljno vode?

Ukoliko stalno zaboravljate da pijete dovoljno vode,  uvek držite veliku flašu vode pored sebe dok ste u kancelariji, kod kuće a za vreme šetnji nosite je u torbi.

 

 

Nemojte čekati da ožednite da biste popili vodu

Nemojte piti vodu samo kad ste žedni, jer i umerena dehidratacija može smanjiti koncentraciju, budnost i učinak na poslu!

 

 

 

Da li se osećate umorno?

Ukoliko osećate umor, proverite da li ste uneli dovoljno vode jer dovoljna hidratacija smanjuje zamor i čini da se osećate energičnije!