Sort by
Sort by

Proizvodi i brendovi

Proverite i ostala često postavljana pitanja


Gde mogu da kupim Nestlé proizvode?

Nestlé proizvode možete kupiti širom sveta u supermarketima, prodavnicama mešovite robe, elektronskim putem i u malim lokalnim prodavnicama. Ako želite najnovije informacije pošaljite nam e-mail ili pozovite Nestlé potrošački servis.

Koju vrstu nutritivnih informacija stavljate na pakovanja svojih proizvoda?

Nestlé želi da pomogne pojedincima i porodicama da se hrane zdravije pružajući jasne nutritivne informacije o hrani i napicima iz našeg asortimana. Kao deo preuzetih obaveza u ovoj privrednoj grani, 2006. godine smo u Evropi uveli Smernice za dnevni unos (Guideline Daily Amounts / GDA) na prednjoj strani pakovanja Nestlé proizvoda. Tamo gde propisi dozvoljavaju, uveli smo i GDA na proizvodima namenjenim deci da bi pomogli roditeljima da donesu pravilne odluke na osnovu informacija.

GDA ukazuje na nutritivne vrednosti i procente dnevnog unosa za energiju, masti, zasićene masti, šećer i natrijum/so, kao i ključne hranljive materije prema određenoj količini porcije proizvoda. Procenti se izračunavaju u odnosu na prosečne nivoe unosa koji većina ljudi, u određenoj starosnoj grupi, treba da konzumira u okviru zdrave dnevne ishrane.

Šta da radimo ako čujemo da se neki proizvod povlači sa tržišta?

Ako tražite informacije o proizvodu koji je povučen, savetujemo vam da kontaktirate korisničke usluge u zemlji u kojoj živite. Sve detalje možete naći u odeljku Nestlé Worldwide.

Zašto Nestlé sprovodi klinička istraživanja?

Naš rad na kliničkim istraživanjima pruža nam naučne dokaze o tome da li naši sastojci, novi proizvodi i izmene na proizvodima pružaju hranljive vrednosti i klinički potvrđuju zdravstvenu dobrobit našim potrošačima. Imamo veliku zabeleženu istoriju o sprovedenim kliničkim istraživanjima i objavljivanjima rezultata širom sveta.

Koliko kliničkih istraživanja izvršite svake godine?

U 2015. godini smo imali više od 60 kliničkih istraživanja.

Kako obezbeđujete kvalitet i sigurnost vaših kliničkih istraživanja?

Prihvatamo ,,Helsinšku Deklaraciju” Svetskog medicinskog udruženja World Medical Association’s 'Declaration of Helsinki', koja opisuje etičke principe istraživanja koja uključuju ljudske subjekte. Mi sprovodimo sva naša klinička istraživanja prema dobroj kliničkoj praksi Good Clinical Practice (GCP), međunarodno priznatom standardu kvaliteta.

Članovi smo radne grupe za klinička istraživanja Clinical Research Working Group (pdf, 490 Kb). CRWG su osnovali članovi vodećih društava za proizvodnju hrane sa ciljem da usklade  standarde kliničkih istraživanja u industriji i izgrade svest o naučnoj vrednosti i kredibilitetu kliničkih istraživanja koje sponzoriše prehrambena industrija.

Da li objavljujete rezultate svih vaših kliničkih istraživanja?

Mi podržavamo princip transparentnosti u pogledu kliničkih istraživanja. Sva naša klinička istraživanja registrujemo u bazi podataka Clinicaltrials.gov. Cilj nam je da predstavimo rezultate svih naših istraživanja na naučnim konferencijama, ili da ih objavimo u naučnoj literaturi. Ovo se takođe odnosi i na proizvode koje istražujemo, koje još nismo komercijalizovali, ili smo prekinuli njihov razvoj.

Dostupnost Nestlé brendova

Da li Nestlé Adriatic distribuira Nespresso proizvode?

Nažalost, Nespresso proizvodi se ne nalaze u asortimanu koji kompanija Nestlé Adriatic S d.o.o. distribuira za naše tržište.

Želim da ostvarim saradnju sa vašom kompanijom i da prodajem / distribuiram vaše sladolede.

Nestlé sladoledi nisu dio asortimana koji kompanija Nestlé Adriatic S d.o.o. distribuira za tržište Srbije, već kompanija Froneri. Kompanija Froneri je nastala 2016. godine kao globalno zajedničko ulaganje u području sladoleda, smrznute hrane i hladnih mlečnih proizvoda, spajanjem kompanija Nestlé i R&R. Ljubazno vas molimo da se za sva pitanja u vezi sa Nestlé sladoledima obratite direktno kompaniji Froneri.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

Moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat se pokvario ili mi je potreban rezervni deo za aparat. Gde mogu da pronađem spisak NDG servisa?

SPISAK MREŽNIH SERVISA:

BEOGRAD, BGD Energy, Bulevar Arsenija Čarnojevića 72, 011/3111-088
NOVI SAD, SERVIS SOĆA, Đorđa Zličića 9, 021/6339-731; 021/444147
KRALJEVO, ETC SERVIS, Dimitrija Tucovića 10/L-13, 036/334-517
ČAČAK, SERVS STEGNJAJIĆ, Dragiše Mišovića 4, 032/224-119
SUBOTICA, SZR KAJDOCSI, Timočka 22, 024/576-433

Gde mogu da kupim sredstvo za čišćenje (od kamenca) NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata?

Preporučeno sredstvo za čišćenje NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata možete kupiti u nekom od ovlašćenih NESCAFÉ® Dolce Gusto® servisa. Univerzalno sredstvo za čišćenje kamenca možete pronaći u svim bolje snabdevenim prodajnim objektima.

Kako da se učlanim u NESCAFÉ® Dolce Gusto® Loyalty Club?

Žao nam je što moramo da vas obavestimo da smo od 1.9.2016. prestali s dosadašnjim sistemom nagrađivanja vernosti u sklopu NESCAFÉ® Dolce Gusto® kluba lojalnosti. Pozivamo vas da redovno pratite našu Facebook stranicu za sve informacije o budućim pogodnostima i akcijama.

Koliko kafe mi je potrebno za jednu šoljicu?

Sva naša pića se prave od jedne ili dve kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu zavisi od vas, ali naš predlog za serviranje svakog pića je označen na kutiji.

Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite točkić sa količinom vode, tj. napitka. To vam omogućuje da imate jednaku količinu i kvalitet pića svaki put.

Kako ću znati koju kapsulu da koristim za koje piće?

Na svakoj kapsuli je označeno o kom se piću radi, ali treba pogledati boju bazne kapsule da vidite o kojoj je kapsuli tačno reč, onoj koja sadrži mleko, kafu, čokoladu, hladan napitak:

- Mlečne kapsule su označene belom bojom
- Kapsule koje sadrže kafu su označene crnom ili tamno smeđom bojom
- Kapsule koje sadrže čokoladu su označene svetlo smeđom bojom
- Hladni napici su označeni srebrnom bojom

Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?

U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dve nove vrste napitaka godišnje.