Politika kvaliteta

   


 Više o Nestlé politici kvaliteta možete pročitati ovde.

Kvalitet je temelj naše kompanije za prehrambene proizvode, ishranu, zdravlje i zdrav život

Odgovarajući na potrošačke potrebe za ishranom, užitkom i kvalitetom kojoj mogu verovati, Nestlé
nastoji stvoriti vrednost koja se može dugoročno održati. Svakoga dana milioni ljudi širom sveta iskazuju nam poverenje odabirom Nestlé proizvoda i brendova. To se poverenje temelji na imidžu kvaliteta i ugledu visokih standarda koji se godinama stvarao.

Svaki proizvod na polici, svaka usluga i svaki kontakt s kupcima doprinose stvaranju takvog imidža. Trgovačka marka Nestlé na nekom proizvodu garancija je kupcu da je siguran za korištenje, da je u skladu sa svim važećim zakonima i propisima te da bez izuzetaka udovoljava visokim standardima kvaliteta.

Svaki pojedini zaposleni u Nestléu uključen je i posvećen postizanju visokih standarda kvaliteta prema našim kupcima i potrošačima.

Kvalitetom se pridobija poverenje potrošača

Potpuno smo predani stvaranju usluga i proizvoda koji mogu odgovoriti na potrebe naših kupaca i potrošača, ispunjavajući im želje i obezbeđujući zdravu ishranu.

Cilj nam je pridobiti poverenje kupaca i potrošača neprestano ih osluškujući, pazeći na njihova očekivanja i dosledno udovoljavajući njihovim potrebama i željama.

Naši su nam kupci i potrošači u središtu pažnje, pa razumemo njihovo opravdano zanimanje za postupke, uverenja i aktivnosti Nestléa koji stoje iza brandova kojima veruju.

Kvalitet je predanost svih

Naša Uprava predvodi, postavlja ciljeve i dokazuje svoju predanost kvalitetu sprovodeći u delo ono o čemu pričaju. Ljudi na svim položajima u Nestléu u celom vrednosnom lancu u potpunosti su odgovorni za poštovanje obveznih načela, normi i upustava, za održavanje dogovorenih standarda kvaliteta te za njihovo stalno unapređivanje.

Zaposleni zaduženi za kvalitet na svim nivoima predstavnici su kvaliteta, sigurnosti hrane i usklađenosti s propisima. Promovišu svest o kvalitetu, ocenjuju rezultate i navode organizaciju na održavanje i unapređivanje standarda kvaliteta.

Svoje smo poslovne partnere upoznali s našim standardima kvaliteta, pa se od njih očekuje predanost kvalitetu, kao i dosledno ispunjavanje naših zahteva.

Kvalitet je težnja potpunoj ispravnosti i produktivnosti

Usmereni smo na činjenice i rezultate i zato u svemu što radimo težimo potpunoj ispravnosti i izvrsnosti.

Usvojili smo „politiku bez gubitaka“ te stalno tražimo prilike za konkurentnost i stalni napredak standarda kvalitete s kojima se susreću naši kupci i potrošači.

Kako bismo obezbedili visoko kvalitetne standarde, pribavljamo potrebna sredstva, opremu, postupke i sisteme. Radimo na potrebnim stručnim i tehničkim veštinama. Razvijamo program obuke i timski rad koji su ključni za uspešno sprovođenje tih standarda i za postizanje izvrsnosti i konkurentnosti.

Kvalitet je garancija sigurnosti hrane

Sprovodimo politiku potpune usklađenosti s obveznim standardima i načelima našeg Sistema upravljanja kvalitetom, koji uključuju sigurnost hrane te regulativne i kvalitativne uslove na svakom koraku vrednosnog lanca.

Merimo svoje kvalitativne rezultate i zadovoljstvo kupaca i potrošača slušajući ih. Nedostaci i pogreške se analiziraju te se smesta pokreće akcijski plan kojim se ispravljaju i unapređuju.

Naš Sistem upravljanja kvalitetom je u skladu s međunarodnim standardima, a potpuna se transparentnost obezbeđuje kontrolom nezavisnih spoljnih organa.

Svojom organizacijom, koja se temelji na strogoj disciplini, proaktivnosti te činjeničnoj i otvorenoj komunikaciji težimo idealnom izvođenju naših kvalitativnih aktivnosti.

Više o Nestlé politici kvaliteta možete pročitati ovde.