NOVA GLOBALNA KAMPANJA ROBNE MARKE NESCAFÉ DOLCE GUSTO U SARADNJI SA MUZIČAREM WILL.I.AM.OM

To Press Releases listBeograd,sep 1, 2016

NESCAFÉ Dolce Gusto, robna marka koja je na srpskom tržištu poznata po prvom zatvorenom sistemu aparata za kafu i jedinim koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike“. Kampanja koja je nastala u saradnji sa muzičarem Will.i.am.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.   

Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmerava u oživljavanje klasika, pesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kafe i poslastica od kafe kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo.

Potrošači danas više nego ikada, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kafe. Robna marka NESCAFÉ Dolce Gusto poznata je po pomeranju granica – od najnovijih tehnoloških rešenja i originalno dizajniranih aparata za kafu do široke palete vrhunskih ukusa kafe koje zadovoljavaju i najzahtevnija čula. 

Za više informacija možete posetiti: https://www.facebook.com/NescafeDolceGusto.rs/