Sort by
Sort by

Više od 3000 osnovaca u školama širom Srbije se priključilo izazovu Nacionalno razmrdavanje

U cilju promocije redovne fizičke aktivnosti među učenicima širom Srbije, uspešno je završen izazov Nacionalno razmrdavanje, deo kampanje „Svaki dan je sportski dan” koju je kompanija Nestlé organzovala uz podršku partnera.

3000 osnovaca u školama širom Srbije
Back to Press releases

Beograd, 3. novembar 2023. - Nacionalno razmrdavanje, izazov u okviru kampanje „Svaki dan je sportski dan”, uspešno je završen, uz učešće velikog broja osnovnih škola širom Srbije. Ovaj inspirativni projekat deo je ZdravoRastimo programa koji su podržali Ministarstvo prosvete i Savez za školski sport Srbije, a rezultati su nadmašili sva očekivanja.

Preko 3000 mališana iz škola i opština širom Srbije, uključujući Čačak, Suboticu, Karavukovo, Zemun, Batočinu, Novi Sad, Kragujevac i Šid, ujedinilo se u zajedničkom naporu da stvori okolinu koja podstiče sticanje zdravih navika kod najmlađih, što je dodatni pokazatelj uspeha kampanje. Izazov Nacionalno razmrdavanje bio je posvećen podizanju svesti o važnosti redovne fizičke aktivnosti u zdravom odrastanju dece školskog uzrasta.

„Želim da se zahvalim svim nastavnicima i direktorima škola koji su se uključili u izazov, našim institucionalnim partnerima i pre svega roditeljima koji su pružili neprocenjivu podršku, kao i široj javnosti. Postigli smo izvanredne rezultate, a najvažnije je da smo inspirisali decu da se aktivno uključe, razgovaraju o zdravim navikama i vežbaju svakodnevno. Ova kampanja jasno pokazuje da svako od nas može da izdvoji samo nekoliko minuta dnevno kako bi usvojio zdrave navike. Deca su nas naučila ovoj važnoj lekciji, i sada je vreme da se zajedno angažujemo, jer je ova inicijativa dokaz da zajedno možemo oblikovati zdraviju budućnost korak po korak, vežbu po vežbu, izjavila je Dragana Bešić, vođa korporativnih poslova u Nestlé Srbija.

Ideja kampanje „Svaki dan je sportski dan” je bila da se kroz 21-dnevni izazov deca ohrabre i pokrenu, tako što će u zadatom periodu odvojiti nekoliko minuta dnevno za fizičku aktivnost koja nije prezahtevna, a koja ih može na zabavan način povezati sa njihovim školskim drugarima i nastavnicima. ZdravoRastimo je u sklopu kampanje pozvao i širu javnost da vrednim mališanima u školama pruže podršku tako što će i sami u svakodnevnu rutinu uključiti jednostavne vežbe i podeliti ih na društvenim mrežama uz korišćenje oznaka #svakidanjesportskidan, #nacionalnorazmrdavanje i #zdravorastimo. Na stotine građana priključilo se na ovaj način Nacionalnom razmrdavanju, uključujući poznate ličnosti i influensere.

Koordinatori projekta ZdravoRastimo organizovali su odvojene interaktivne radionice u školama u Čačku, Subotici, Karavukovu, Zemunu i Batočini, na kojima su đacima pokazivali jednostavne vežbe poput gimnastike, savladavanja prepreka i preskakanja vijače. Aktivnim uključivanjem učenika, oni su kroz igru dobili vredne savete, ali i ideje za vežbe tokom trajanja 21-dnevnog izazova Nacionalno razmrdavanje. Uz to, ZdravoRastimo je za ovih pet škola odvojio sredstva za sportsku opremu, kako bi časovi fizičkog postali još interaktivniji i zanimljiviji.

3000 osnovaca u školama širom Srbije 1

„Naša kampanja bila je usmerena na podizanje svesti o usvajanju i važnosti zdravih navika, kako kod dece, tako i kod odraslih. Deca koja se redovno bave nekom fizičkom aktivnošću ne samo da održavaju zdravu telesnu kondiciju, već i razvijaju veštine koje će im biti od koristi za ceo život. Aktivni način života doprinosi izgradnji snage i zdravlju mišića, održava energiju i vitalnost, i igra ključnu ulogu u podršci celokupnom razvoju deteta. U kombinaciji sa pravilnom ishranom, fizička aktivnost za decu stvara osnovu za zdraviji i srećniji život”, rekla je Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé i koordinatorka programa ZdravoRastimo .

ZdravoRastimo tanjir i ZdravoKlopajmo kuvar deo su ZdravoRastimo programa koji se sprovodi u Srbiji punih 12 godina u cilju promocije zdravih navika kod najmlađih generacija. Deo je globalne Nestlé for Healthier Kids inicijative, a u Srbiji se realizuje u partnerstvu sa Savezom za školski sport Srbije i Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut”. Do sada je njime obuhvaćeno više od 120.000 osnovaca koji su stekli dragocena znanja o uravnoteženoj ishrani i važnosti redovne fizičke aktivnosti.