Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Kompanija Nestlé posvećeno podržava inicijativu Ujedinjenih nacija „Svaka žena svako dete“

Back to Press releases

Beograd, 23. septembar 2011 - U trenutku kada je svet zabrinut da li će Ujedinjene nacije moći da ispune ciljeve zacrtane Milenijumskim ciljevima razvoja, Nestlé je predočio UN-u načine na koje ova kompanija ulaže i povećava napore u cilju efikasnije pomoći ženama i deci.

Milenijumski ciljevi razvoja UN-a kreirani su kako bi se postavile smernice za lidere i organizacije, koje bi poboljšale kvalitet života za milione najsiromašnijih ljudi do 2015. godine.

Ovog utorka, u zgradi Ujedinjenih nacija tokom zasedanja generalne skupštine UN-a u Njujorku, Nestlé je bila jedina kompanija prehrambene industrije koja je izložila detalje aktivnosti i uloženih napora kako bi se dostigli navedeni ciljevi.

U partnerstvu sa UN-om, Nestlé istražuje načine kako da angažuje saradnike koji bi se kasnije organizovali u udruženja koja će funkcionisati u skladu sa kompanijskim konceptom društvene odgovornosti – stvaranja zajedničke vrednosti (Creating Shared Values) pri svakom sprovedenom projektu. Nestlé obaveze će biti deo programa koji obuhvata skoro 300 projekata u okviru stvaranja zajedničke vrednosti u zajednicama širom sveta.

Nestlé je na ovaj način podržao inicijativu UN-a, koja je poznata pod nazivom „Svaka žena svako dete”. Generalni sekretar UN-a Ban Ki Mun i fondacija UN-a su prošle godine započeli inicijativu kako bi se podstakle vlade, kompanije i organizacije da više učestvuju u unapređenju zdravlja žena i dece.
Paul Bulcke, izvršni direktor kompanije Nestlé, u pismu pre zasedanja skupštine je naveo: „Ovo je prilika da javnost, kompanije i civilno društvo ujedine snage fokusirajući se na zdravlje žena i dece. Stvaranje zajedničke vrednosti je izraz naše ubeđenosti da samo stvaranjem zajedničke vrednosti za društvo u celini, možemo kreirati dugoročnu vrednost za sve zainteresovane strane. To je osnova poslovanja Nestléa i naš prioritet kada su u pitanju ulaganja koja će biti usmerena u oblasti ishrane, vode i ruralnog razvoja.“ 

Generalni sekretar Bank Ki Mun je ovim povodom izjavio: „Na kompanije se često gleda sa sumnjom kada stupe u svet globalnog razvoja, ali one igraju ključnu ulogu u poboljšanju života žena i dece. Oduševljen sam što, uprkos teškom vremenu za ekonomiju, mnogi predstavnici vlada, kompanija i civilnog društva čine značajne napore da unaprede zdravlje žena i dece.“

Nestlé je naglasio da će svoje poslovne aktivnostu fokusirati na promovisanje jednakosti polova i edukaciju žena i devojčica. Kroz aktivnosti globalnog programa Nestle Healthy Kids, Nestlé u mnogim  zemljama u kojima posluje  obrazuje decu školskog uzrasta kako da se zdravo hrane kao i da budu fizički aktivnija. U ovaj program, koji je do sada obuhvatio četiri milona dece u 50 zemalja, ove godine će biti uključena i deca u Srbiji a pilot projekat je kreiran pod lokalnim nazivom „Zdravorastimo“.

Za dodatne informacije kontaktirajte:
Vanja Bobić
Korporativne komunikacije - Nestlé Adriatic d.o.o.
Tel: +381 (11) 20 19 304
Mob: +381 64 866 54 16
E-mail: [email protected]