Nestlé Adriatic

Nestlé je u našem regionu prisutan već dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz vremena kad je Srbija bila u sklopu Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Glavni uvozni proizvodi su bili dečje brašno, danas poznatije kao adaptirano mleko za odojčad, i čokolada. 


Švajcarska kompanija Société pour l'Exportation des Produits Nestlé je 1996. godine  otvorila svoja predstavništva u Srbiji i Hrvatskoj, a godinu dana kasnije u Bosni i Hercegovini i Makedoniji. U predstavništvima u celom regionu tada je bilo tek desetak zaposlenih. 


Kompanija Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Kosova, sa sedištem u Zagrebu. Na regionalnom tržištu nudi svetski poznate robne marke: NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT, SMARTIES, LION, AFTER EIGHT, PURINA i NESTLÉ žitarice. 


Iako je firma Nestlé Adriatic d.o.o. u Beogradu osnovana tek početkom 2005. godine, Nestlé je putem svojih robnih marki u Srbiji prisutan mnogo duže. MAGGI i THOMY proizvodi poznati su potrošačima još iz doba kada su se prema Nestlé recepturi proizvodili u regionalnim fabrikama firmi Podravka i Kolinska. Distribucija Nestlé proizvoda u Srbiji nije prekinuta čak ni za vreme sankcija uvedenih u tadašnjoj SRJ. Predstavništvo za Srbiju nalazilo se u Beogradu, a potrošačima su bili dostupni proizvodi iz asortimana robnih marki NESCAFÉ, NESQUIK, MAGGI, THOMY, dečja hrana i čokolade, koje su se uvozile iz Švajcarske. Danas se na tržištu Srbije može naći mnogo širi spektar Nestlé-ovih proizvoda, koji u potpunosti zadovoljavaju ukuse i želje svih potrošača. 


Početkom 2011. godine Slovenija je postala deo kompanije Nestlé Adriatic. 


Bez obzira na rast kompanije kroz mnogobrojne akvizicije, istraživanje i razvoj prehrambenih proizvoda i dalje su jedna od osnovnih delatnosti unutar kompanije. Istraživanja kompanije Nestlé usmerena su na ishranu koja će smanjiti rizik od bolesti današnjice, poput gojaznosti, dijabetesa i bolesti krvnih sudova. 
U sastav grupacije Nestlé ulazi i 40 istraživačkih centara, tako da godišnje Nestlé na istraživanja utroši više od 1.6 milijardi švajcarskih franaka.