Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé Adriatic

Švajcarska kompanija Société pour l'Exportation des Produits Nestlé 1996. godine je otvorila svoja predstavništva u Srbiji i Hrvatskoj, a godinu dana kasnije otvara predstavništva u Bosni i Hercegovini i Makedoniji. U predstavništvima u celom regionu tada je bilo tek desetak zaposlenih.

Kompanija Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Kosova, sa sedištem u Zagrebu. Na regionalnom tržištu nudi svetski poznate robne marke: NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT, SMARTIES, LION, AFTER EIGHT,PURINA i NESTLÉ žitarice.

Nestlé je u našem regionu prisutan već dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz vremena kad je Srbija bila u sklopu Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Glavni uvozni proizvodi su bili dečje brašno, danas poznatije kao adaptirano mleko za odojčad, i čokolada. Iako je firma Nestlé Adriatic d.o.o. u Beogradu osnovana tek početkom 2005. godine, Nestlé je putem svojih robnih marki u Srbiji prisutan mnogo duže. MAGGI i THOMY proizvodi poznati su potrošačima još iz doba kada su se prema Nestléovoj recepturi proizvodili u regionalnim fabrikama firmi Podravka i Kolinska.

Distribucija Nestléovih proizvoda u Srbiji nije prekinuta čak ni za vreme sankcija uvedenih u tadašnjoj SRJ. Predstavništvo za Srbiju nalazilo se u Beogradu, a potrošačima su bili dostupni proizvodi iz asortimana robnih marki NESCAFÉ, NESQUIK, MAGGI, THOMY, dečja hrana i čokolade, koje su se uvozile iz Švajcarske.

Početkom 2011 godine Slovenija je postala deo Nestléa Adriatica.

Danas se na tržištu Srbije može naći mnogo širi spektar Nestléovih proizvoda, koji u potpunosti zadovoljavaju ukuse i želje svih potrošača. Iako su svi Nestléovi proizvodi dobro poznati potrošačima, Nestlé na srpskom tržištu znači bogatiju ponudu prehrambenih proizvoda i pruža dodatnu vrednost tržištu robe široke potrošnje.

Bez obzira na rast kompanije kroz mnogobrojne akvizicije, istraživanje i razvoj prehrambenih proizvoda i dalje su jedna od osnovnih delatnosti unutar kompanije. Istraživanja kompanije Nestlé usmerena su na ishranu koja će smanjiti rizik od bolesti današnjice, poput gojaznosti, dijabetesa i bolesti krvnih sudova.

U sastav grupacije Nestlé ulazi i 40 istraživačkih centara, tako da godišnje Nestlé na istraživanja utroši više od 1.6 milijardi švajcarskih franaka.

Nestlé Adriatic numbers