Sort by
Sort by

O nama

Naša misija

Misija kompanije Nestlé je unapređenje kvaliteta života i doprinos zdravijoj budućnosti. Želimo pomoći u oblikovanju boljeg i zdravijeg života. Takođe, želimo da inspirišemo ljude da žive zdravim životom. Na taj način doprinosimo društvenoj zajednici i osiguravamo dugoročan uspeh našoj kompaniji.

sretna porodica


Naši ciljevi

Definisali smo tri sveobuhvatna cilja koja planiramo ostvariti do 2030. godine. Ti ciljevi usmeravaju naše poslovanje i u skladu su sa ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija.

Color Box Html
Pomoći da
50 miliona
dece živi zdravijim životom


Color Box Html
Kroz naše poslovanje poboljšati životni standard
30 miliona ljudi
u zajednicama povezanim sa našim poslovnim aktivnostima


Color Box Html
Težiti 
nultom
uticaju naših poslovnih aktivnosti na životnu sredinu



Naša istorija

Želimo oblikovati bolji i zdraviji svet. Naša je misija nastala pre više od 150 godina kada je Henry Nestlé proizveo dečje žitarice i upravo je na taj način spašen dečji život. Od 1886. godine stvaramo proizvode koji poboljšavaju kvalitet života i doprinose zdravijoj budućnosti.

Sredinom 1860-ih Henri Nestlé, kvalifikovani farmaceut, započeo je da proučava različite kombinacije kravljeg mleka, pšeničnog brašna i šećera, pokušavajući da proširi izbor ishrane za decu majki koje nisu mogle da doje. Njegov krajnji cilj je bio da smanji stopu smrtnosti kod odojčadi koja nisu bila dojena.

Novi proizvod je nazvao Farine Lactée Henri Nestlé. Nestléov prvi potrošač bio je prevremeno rođen dečak, koji nije mogao da bude hranjen mlekom žene, a nije podnosio kravlje mleko niti bilo koju uobičajenu zamenu, pa su ga lekari smatrali izgubljenim slučajem. Ljudi su odmah prepoznali vrednost novog proizvoda, nakon što je Nestléova formula spasila detetov život pa je, u nekoliko godina, Farine Lactée Nestlé plasiran na većinu evropskih tržišta.

Još tada, davne 1869. godine, u svojoj knjizi o ishrani odojčadi, Henri Nestlé ističe kako je majčino mleko najbolja hrana za svako odojče i da svaka žena koja to može, treba da doji svoje dete. Svoj novi proizvod smatrao je isključivo zamenom, kada je toneophodno.

stara radiona


Naše vrednosti

Naše se vrednosti odražavaju na naše poslovanje. Naše se poslovanje temelji na poštovanju zakona, transparentnosti i poštovanju naših zaposlenih i poslovnih partnera. Pročitajte više o našim poslovnim principima.

mlada ekipa