Sort by
Sort by

NESCAFÉ: zvanično omiljena kafa u Srbiji

Nestlé brend NESCAFÉ dobitnik priznanja „Miljenik potrošača“

Beograd, 21. april –  Najodrživiji brend kafe na svetu – NESCAFÉ, izglasan je za omiljenu kafu među potrošačima u Srbiji, u okviru kampanje „Miljenik potrošača“ udruženja „Moja Srbija“. Brend kompanije Nestlé pobedio je u konkurenciji od 1.500 najpoznatijih brendova na tržištu Srbije, svrstanih u 30 kategorija. U finalnom glasanju koje je trajalo tokom marta i aprila, organizovanom na teritoriji Srbije, metodom „lice u lice”, učestvovalo je 1.750 građana.

Priznanje
Miljenik potrošača nam je posebno važno jer se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, a njihova potvrda je pravi dokaz da prepoznaju kvalitet i veruju u naša nastojanja da razvijamo najbolje proizvode. Ovom prilikom im zahvaljujemo na poverenju, istakla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova kompanije Nestlé Srbija. 

nescafe crvena solja

Širom planete se svakog dana popije više od 2.5 milijardi šoljica „crnog napitka“ koje mnogima predstavlja prvo jutarnje gorivo kojim započinju svoj dan, dok se u samo jednoj sekundi konzumira čak 6.000 šoljica NESCAFÉ kafe. Svaka sedma šolja kafe koja se popije u svetu je NESCAFÉ. Ovaj brend je, sa više od 80 godina iskustva, postao jedan od lidera u naporima za reciklažu ambalaže i smanjenje ugljen dioksida. Pored toga, 75% kafe za NESCAFÉ proizvode u 2020. godini došlo su iz samoodrživih izvora.

Prelazak na uzgoj kafe po principima regenerativne poljoprivrede, koji će poboljšati produktivnost farmi, povećati prihod proizvođača kafe i dodatno smanjiti emisije ugljen-dioksida u sektoru poljoprivrede, jedan je od glavnih strateških ciljeva kompanije Nestlé.

NESCAFÉ fabrike širom sveta energiju dobijaju koristeći potrošeni talog kafe kao biogorivo i time smanjuju otpad i emisije gasova sa efektom staklene bašte. Potrošeni talog kafe čini oko 20 odsto ukupne energije koju fabrika koristi i to je samo jedan od razloga zašto NESCAFÉ, čijih se milion šoljica dnevno popije u Srbiji, nosi epitet najodrživijeg brenda kafe na svetu.