Sort by
Sort by

Nestlé obezbedio 215.000 novih radnih mesta putem inicijative „Savez za mlade”

U protekle tri godine Nestlé i evropski partneri inicijative „Saveza za mlade” (Alliance for YOUth) obezbedili važne prilike za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina

Kako bi obeležili Evropsku nedelju razvoja veština u profesionalnom obrazovanju i osposobljavanju, Nestlé i evropski partneri inicijative „Saveza za mlade” (Alliance for YOUth) objavili su da su tokom poslednje tri godine obezbedili više od 215.000 radnih mesta i programa stručnih praksi. Ovo je u skladu sa ciljevima inicijative, koja se obavezala da će u periodu od 2017. do 2020. godine ukupno obezbediti 230.000 radnih mesta i prilika za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina.

Nestlé je na vreme prepoznao važnost svoje uloge kada je reč o zapošljavanju i pripremi mladih za tržište rada, a kroz saradnju sa 340 poslovnih partnera, okupljenih u inicijativi „Savez za mlade”, širom Evrope, Afrike i Bliskog Istoka pokrenuli smo čak 1.100 pripravničkih programa. Globalno je kroz ovu inicijativu za što lakši pronalazak posla do sada prošlo više od 100.000 mladih ljudi”, istakla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova, Nestlé Adriatic South. „U Srbiji, obavezali smo se da ćemo do 2020. godine zaposliti oko 100 ljudi i dodatno obezbediti praksu u našoj kompaniji za više od 170 mladih osoba. Nastavljamo istim tempom i očekujemo nove uspehe”.

Kompanija Nestlé pokrenula je Savez za mlade (Alliance for YOUth) 2014. godine u cilju razvijanja niza zajedničkih i individualnih inicijativa kako bi se mladim ljudima omogućilo sticanje korisnih radnih iskustava i prakse. Okupljene kompanije takođe uključuju i motivišu svoje zaposlene da učestvuju u zajednici i pomažu mladima da se pripreme na rad, dajući im praktične i korisne savete, pomažući im sa kreiranjem biografija i obezbeđujući pripreme za intervju za posao.

Evropski partneri uključuju kompanije Adecco Group, AXA, Cargill, DS Smith, Endress+ Hauser, ENGIE, organizaciju EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce i Solvay, te međunarodnu advokatsku kompaniju White & Case. Do danas, inicijativi se priključilo 340 kompanija iz Evrope.