Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé nastavlja da podržava srednjoškolce pri prvim preduzetničkim koracima

nestle podrska sredjnoskolcima
Back to Press releases

Beograd, 24. novembar 2021. – U partnerstvu sa organizacijom Dostignuća mladih u Srbiji (Junior Achievement Serbia), kompanija Nestlé podržala je beogradske srednjoškolce koji žele da razviju svoje preduzetničke veštine i našla se u ulozi biznis mentora na onlajn takmičenju „Poslovni izazov“ koje za cilj ima da učenicima pruži uvid u savremeni način poslovanja. 

Sa željom da pomognu učenicima da unaprede svoj preduzetnički duh i tako povećaju mogućnosti za zapošljavanje, predstavnici kompanije Nestlé - Aleksandar Jovanić iz sektora prodaje, Marija Protić, junior brend menadžer za brend Purina, Aleksandar Raca, specijalista za uvoz i izvoz, i Tamara Ponjavić, brend menadžer za konditorske proizvode – pomogli su učenicima da kroz osmišljavanje biznis plana unaprede svoje poslovne ideje i reše zadati izazov na temu ciljeva održivog razvoja.

Kroz ovo svojevrsno iskustvo i priliku da nauče nove stvari o tržištu rada, uz motivaciju da  razmišljaju proaktivno i svoje ideje sprovedu u delo, tri pobednička tima plasirala su se na nacionalno finale takmičenja „Poslovi izazov“, koje će biti održano u februaru 2022. godine. 

Ovo je još jedan u nizu napora kompanije Nestlé da podrži razvoj poslovnih veština mladih. Na takmičenju „Poslovni izazov zapadnog Balkana“, takođe u organizaciji DMuS, kompanija je u maju ove godine imala privilegiju da prisustvuje prezentacijama učesnika iz regiona i odabere najbolje projekte mladih preduzetnika. Usmeren na razvoj mladih i na globalnom nivou, Nestlé je 2014. godine osnovao Alijansu za mladost (Alliance for YOUth), program koji je obuhvatio više desetina hiljada perspektivnih i talentovanih mladih ljudi kroz prakse, edukativne seminare i prilike za zaposlenje. Plan kompanije je da do 2030. godine pomogne 10 miliona mladih ljudi širom sveta da dobiju priliku za zaposlenje.