Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Socijalno ugroženima širom Srbije isporučeno 250.000 Nestlé proizvoda

200.000 nestle proizvodi
Back to Press releases

Beograd, 27. septembar 2022 – Kompanija Nestlé donirala je više od 17 tona prehrambenih proizvoda bankama hrane širom Srbije, u okviru kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“. Nestlé proizvodi, kao što su supe, majonez, začini, konditorski proizvodi i kafa, isporučeni su na teritorije Vojvodine, Beograda, Niša, kao i u Federaciju banaka hrane Srbije.

Nacionalnu akciju doniranja hrane drugu godinu zaredom organizuje Koalicija za dobročinstvo koju čine Fondacija Ana i Vlade Divac, Srpski filantropski forum, Trag fondacija, Smart Kolektiv, Catalyst Balkans, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije. Cilj kampanje je podizanje svesti građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane, kao i doprinos povećanju donacija.

„Kao najveći svetski proizvođač hrane, Nestlé ima želju i dužnost da svojim proizvodima olakša svakodnevicu socijalno ugroženih grupa u našoj zemlji. U prvoj polovini ove godine donirali smo brojnim institucijama hranu u vrednosti većoj od 16 miliona dinara, a sada smo se s radošću odazvali kampanji Spasimo hranu, spasimo humanost za koju verujemo da će postati tradicionalna i nastaviti da okuplja našu industriju u svojoj humanoj misiji“, rekla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova u kompaniji Nestlé.

U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi 6,9% stanovništva, odnosno 446 hiljada ljudi koji ne mogu da zadovolje osnovne životne potrebe. U riziku od siromaštva je više od petine populacije (21,7%). Mnogi od ovih građana zavise od donacija hrane koje su trenutno nedovoljne, dok se u Srbiji, prema procenama, dnevno baci dva miliona kilograma hrane.

„Cilj kampanje Spasimo hranu, spasimo humanost i ove godine je povećanje donacija hrane, ali i zaštita životne sredine i značajno smanjenje količina hrane koja se baca. Zato posebno zahvaljujem našim partnerima iz Nestlé-a na ovako značajnoj donaciji hrane za ugrožene, ali i na posvećenosti nultom uticaju na životnu sredinu i podsticanju regenerativne poljoprivrede. Pozivam i druge društveno odgovorne kompanije da nam se uoči Nacionalnog dana davanja pridruže kako bismo zajedno pokazali snagu i važnost zajedništva u pružanju pomoći, a posebno u doniranju hrane“, rekao je Željko Mitkovski, menadžer projekta „Spasimo hranu, spasimo humanost“.

U prošlogodišnjoj akciji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ Nestlé je donirao više od 10 tona svojih proizvoda ugroženim grupama, dok su zaposleni iz beogradske Nestlé direkcije i fabrike u Surčinu sakupili novac za kupovinu dodatnih neophodnih namirnica kao što brašno i ulje.