Istraživanje sprovedeno među 70.000 potrošača na 15 velikih međunarodnih tržišta uvrstilo je Nestlé među pet najomiljenijih brendova na svetu. Nestlé je najviše rangirana kompanija iz oblasti proizvodnje hrane i pića (APCO Insight, globalna kompanija za istraživanje javnog mnjenja).
Rangiranje svetskih kompanija rezultat je decenijskog istraživačkog projekta, koji je uključio i rezultate istraživanja o 600 najvećih svetskih korporativnih brendova.
„Good Food, Good Life je obećanje kojim se obavezujemo da svaki dan i svuda unapređujemo živote naših potrošača dobrom hranom i napicima. Veliki napori koje naši ljudi ulažu da ostvare ovo obećanje stvaraju odlične rezultate, i kao što to i istraživanja pokazuju, osvajaju potrošače“ – rekao je Patris Bula, izvršni potpredsednik kompanije za marketing, komentarišući rezultate istraživanja.
Svaki dan Nestlé proizvede oko milijardu proizvoda koji se prodaju u skoro svakoj zemlji na svetu.
Kao vodeća svetska kompanija u domenu ishrane, zdravlja i zdravog života, Nestlé proizvodi nude potrošačima ukusniji i zdraviji izbor i to gotovo već 150 godina. U 2012. godini globalna prodaja bila je viša od 92 milijarde švajcarskih franaka, a 43 procenta od te prodaje ostvareno je na tržištima u razvoju.
APCO studija je identifikovala osam različitih emocija koje uljučuju ponos, razumevanje i radoznalost, a koje su od ključnog značaja za uspešnu komunikaciju brenda. Nestlé je postigao najviše rezultate u relevantnosti i razumevanju. Istraživači su proglasili Walt Disney za najomiljeniju kompaniju na svetu, zatim slede Yahoo, Google i Sony. Kellogg’s je na 12. poziciji, na 14. mestu je Coca Cola dok je Pepsico na 17. mjestu.
Jedan od razloga za izuzetno visoko rangiranje kompanije Nestlé su i napori koje kompanija ulaže u razvoj internih alata za „Izgradnju brenda na Nestlé način“, a koji pružaju okvir i smernice za izgradnju snažnih brendova koji će se dopasti potrošačima. Uz to, značajna sredstva ulažu se u digitalne i društvene medije kako bi zajedno činili zaokruženu komunikacijsku celinu. Tako danas Nestlé u regionu ima 20 internet stranica posvećenih brendovima i 28 Facebook stranica koje zajedno imaju više od 1.500.000 fanova.