NESCAFÉ danas obeležava 75 godina postojanja kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe. Nakon 75 godina od lansiranja NESCAFÉ-a, svake sekunde se popije više od 5,500 šoljica ovog napitka. NESCAFÉ, brend kompanije Nestlé, koja je davne 1938. izmislila instant kafu, danas drži 60% udela u tom segmentu na srpskom tržištu.
„Slavimo bogatu istoriju i nasleđe NESCAFÉ-a, prve instant kafe na svetu koja je tokom 75 godina svog postojanja sačuvala prepoznatljiv ukus. NESCAFÉ je danas prisutan u 180 zemalja, a s obzirom na vodeću poziciju u kategoriji proizvođača kafe, planiramo da nastavimo sa ekspanzijom“, istakao je Carsten Fredholm, šef Nestlé-ove strateške poslovne jedinice za napitke.
NESCAFÉ je nastao usled Svetske ekonomske krize 1929. kada je tadašnji čelnik kompanije Nestlé, Luis Daples (Louis Dapples), dobio zadatak da kafu, nagomilanu u skladištima u Brazilu, pretvori u rastvorljive kocke kafe. Tri godine istraživanja pokazale su da kafa pretvorena u prašak duže zadržava svoj ukus. Kao rezultat, 1938. godine je nastala prva instant kafa na svetu – NESCAFÉ.
Koliko je kafa deo naše svakodnevice govori i činjenica da je upravo kafa drugi najkorišćeniji proizvod na svetu, nakon nafte. Upravo zbog toga, NESCAFÉ svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača, pa ne čudi činjenica kako u svetu postoji više od 200 različitih ukusa NESCAFÉ-a.