Uprkos teškim uslovima poslovanja, kompanija Nestlé Adrijatik zabeležila je još jednu uspešnu poslovnu godinu.
U 2011. godini ostvaren je rast vrednosti prodaje od 17% u odnosu na prethodnu godinu,
zahvaljujući proširenom asortimanu i regionalnom lansiranju novih proizvoda. Poslovni rast zabeležen je u svim zemljama u regionu i većina Nestlé proizvodnih kategorija povećala je tržišni udeo.
Zahvaljujući odličnom pozicioniranju na mestima prodaje, pokretači rasta, inovacije NESCAFÉ Dolce Gusto i Maggi sočno iz rerne, dale su značajan doprinos ukupnom rastu prodaje. Poseban uspeh postigla je robna marka NESCAFÉ, koja je u našem regionu zabeležila rast od 11.7%, što je više nego na bilo kom drugom evropskom tržištu.
U Srbiji, Neslté Adrijatik je uspešno preuzeo poslovanje vodeće kompanije u proizvodnji kulinarskih proizvoda - Centroproizvoda, čime je uspešno zaključena prva akvizicija u regionu.
Takođe, zabeležena je i fantastična godina u segmentu prodaje sladoleda, gde je postignut rast od 50%, a počeo je i izvoz na tržište Evropske unije.
Za više informacija možete pogledati ukupne globalne rezultate.