Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé poslovni rezultati 2011

Back to Press releases
Beograd

Uprkos teškim uslovima poslovanja, kompanija Nestlé Adrijatik zabeležila je još jednu uspešnu poslovnu godinu.

U 2011. godini ostvaren je rast vrednosti prodaje od 17% u odnosu na prethodnu godinu,
zahvaljujući proširenom asortimanu i regionalnom lansiranju novih proizvoda. Poslovni rast zabeležen je u svim zemljama u regionu i većina Nestlé proizvodnih kategorija povećala je tržišni udeo.

Zahvaljujući odličnom pozicioniranju na mestima prodaje, pokretači rasta, inovacije NESCAFÉ Dolce Gusto i Maggi sočno iz rerne, dale su značajan doprinos ukupnom rastu prodaje. Poseban uspeh postigla je robna marka NESCAFÉ, koja je u našem regionu zabeležila rast od 11.7%, što je više nego na bilo kom drugom evropskom tržištu.

U Srbiji, Neslté Adrijatik je uspešno preuzeo poslovanje vodeće kompanije u proizvodnji kulinarskih proizvoda - Centroproizvoda, čime je uspešno zaključena prva akvizicija u regionu.

Takođe, zabeležena  je i fantastična godina u segmentu prodaje sladoleda, gde je postignut rast od 50%, a počeo je i izvoz na tržište Evropske unije.

Za više informacija možete pogledati ukupne globalne rezultate.