Sa ciljem da doprinese podsticanju preduzetničkih poduhvata među đacima osnovnih i srednjih škola u Srbiji i podrži obrazovni program iz oblasti preduzetništva i finansijske pismenosti, namenjen mladima, kompanija Nestlé ostvarila je partnerstvo sa organizacijom Dostignuća mladih u Srbiji (Junior Achievement Serbia). Učešćem u odabiru najboljih projekata mladih preduzetnika „Poslovni izazov zapadnog Balkana“ kompanija Nestlé Srbija imala je privilegiju i zadovoljstvo da prisustvuje prezentacijama učesnika iz regiona.
Na globalnom nivou, Nestlé je 2014. godine osnovao Alijansu za mladost (Alliance for YOUth), program koji je obuhvatio više desetina hiljada perspektivnih i talentovanih mladih ljudi kroz prakse, edukativne seminare i prilike za zaposlenje. Ambicioznom vizijom, kompanija planira da do 2030. godine pomogne 10 miliona mladih ljudi širom sveta da dobiju priliku za zaposlenje.
Sličnu viziju na svetskom nivou deli i organizacija DMuS, dok u Srbiji kreira ekonomske obrazovne programe za mlade ljude kroz partnerstvo između biznisa i obrazovnog sistema, a u cilju stvaranja preduzimljivih generacija otvorenih za promene, ali pre svega osnaženih i spremnih za suočavanje sa budućnošću.
Nestlé, zajedno sa DmuS, ovim partnerstvom pruža priliku novoj generaciji da svoja razmišljanja materijalizuju i aktivno učestvuju u svim segmentima savremenog života, povećavajući svoje mogućnosti za zapošljavanje.