Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Puding od žitarica i voća

Ako želite da uživate u ukusnom i brzom doručku, tada je puding od žitarica savršen izbor za vas.
puding zitarice

KOLIČINA ZA: 2
GOTOVO ZA: 15 minuta
TEŽINA: Lagano

Spisak sastojaka
• 90g žitarica za doručak Nestlé Fitness
• 230ml mleka
• jedna banana
• malo meda
• jedna šaka vašeg omiljenog voća
• 2 kašicice čija semenki (po želji)

Kako se priprema?
1. U mali tiganj sipajte 230ml svog omiljenog mleka i zagrejte ga blago. Može biti sojino ili bademovo mleko.
2. Dodajte omiljene Nestlé Fitness žitarice i mešajte sve lagano, dok se ne apsorbuje tečnost.
3. Nakon što ste sklonili tiganj sa vatre, pasirajte polovinu banane i dodajte smesu u žitarice. Ovo će dati bogatu teksturu vašem pudingu. Ako želite, možete dodati dve kašičice čija semenki koje su dobre za zdravlje i pogodne za doručak.
4. Ukrasite svojim omiljenim voćem, poput malina i jagoda, polovinom preostale banane ili kriškama jabuke, a zatim dodajte malo meda.

Podaci o nutritivnim vrednostima po porciji
• Kalorije 248,5kcal
• Proteini 12,1g
• Masti 4,4g
• Ugljeni hidrati 22,6g

 

Za više informacija, pratite nas na Facebook-u.