Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

U svetu u kojem sve ide brzo, gde su „još pet minuta“, „stižem odmah“ ili „samo još jedan mejl“, postale svakodnevne mantre, sve je teže pronaći vreme za sebe. Upravo zato, KitKat, brend kompanije Nestle, pokreće kampanju koja nas podseća koliko je važno da zastanemo i napravimo pravu, kvalitetnu pauzu.

Napravi pauzu, uzmi KitKat!


Novo istraživanje koje je sprovedeno u okviru kampanje pokazuje zanimljive podatke: iako većina ljudi veruje da tokom dana uzima dovoljno odmora, samo 34% njih smatra da su te pauze zaista kvalitetne. Većina se i dalje oseća ometano, pod pritiskom ili razvučeno na više strana. Zato poruka KitKata glasi jednostavno i iskreno - pauza nije luksuz, već potreba. U moru obaveza, između posla, kuće, roditeljstva, multitaskinga i večitih vremenskih rokova, pravi odmor ne bi smeo da bude izuzetak, već rutina.

Kampanja podseća da ljudi često zaborave da zastanu, da se isključe i udahnu. Da se sete da nisu mašine, već ljudi koji imaju pravo da na trenutak zastanu i naprave pauzu.

Slogan „Napravi pauzu, uzmi KitKat“ odavno je prerastao klasičnu reklamu - postao je deo svakodnevnog jezika, gotovo kao podsvesni alarm da stanemo kad preteramo. Bilo da radite u kancelariji, u pokretu, kod kuće, u školi ili na terenu, svako od nas zna taj osećaj kada mu treba samo tih pet minuta.

I zato KitKat poručuje: pauza ti pripada. Ne mora da bude duga, ali mora da bude tvoja.

Pauza nije luksuz - ona je potreba > Components > First column
Napravi pauzu, uzmi KitKat