Sort by
Sort by

Često postavljana pitanja

Meeting


Imate li neko pitanje?

Bilo da imate neka pitanja u vezi sa aplikacijom za posao ili se sučeljavate sa problemima na sajtu, mi smo tu da vam pomognemo. Pogledajte neka od pitanja koja najčešće dobijamo.

 

 

 

Život u kompaniji Nestlé

Naša radna kultura se zasniva na našim vrednostima, a njihovi koreni leže u poštovanju. U kompaniji Nestlé se postoji inkluzivno radno okruženje koje je istovremeno fleksibilno, prilagodljivo i dinamično. Na ovim kratkim video klipovima naše kolege razgovaraju o tome šta naša radna kultura znači za njih.

Naš pristup fleksibilnom obliku rada se razlikuje u zavisnosti od lokacije i tržišta, kao vrste posla. Sve u svemu, naš fokus je na tome da naš rad bude efikasnijo, umesto gde i kada. Za nas, fleksibilna sredstva rada znače korišćenje različitih radnih opcija, tehnologija i inovativnog razmišljanja da bi učinak bio na najvišem mogućem nivou i da bismo stvorili produktivnija, angažovanija i efikasnija radna mesta.

Nudimo niz različitih benefita da bismo vam pomogli da zadovoljite svoje zdravstvene potrebe, potrebe za održavanjem forme, obrazovne i finansijske potrebe. Vašem doprinosu će se odati priznanje u vidu konkurentne plate i paketa benefita.

Šta ćete obući u kompaniji Nestlé zavisi od posla koji obavljate. U toku procesa aplikacije, molimo da pitate svog regrutera šta je prikladno da obučete na vašem rednom mestu.

Verujemo da je život bogatiji uz kućne ljubimce, tako da u nekim kancelarijama to možete da radite! Molimo da se obratite vašem regruteru za više informacija o tome.

Pomažemo zaposlenima da razumeju zdravstvene probleme i preduzmu mere u pogledu zdravlja i dobrobiti, na primer, edukacijom i podizanjem svesti o temama kao što su mentalno zdravlje, ishrana, spavanje i fizička aktivnost. Takođe nudimo pristup različitim programima, aktivnosti i klubovima na lokalnom nivou.

Naš cilj je da stvorimo radna mesta gde se svi osećaju uključenim i sposobnim da celog sebe predaju poslu. Ova posvećenost počinje od zapošljavanja i nastavlja se do kraja vašeg radnog odnosa kod nas. Na svim našim tržištima postoji akcioni plan različitosti i inkluzije radi stvaranja jednakih mogućnosti za sve da doprinose, rastu i osećaju se cenjenim. Saznajte više na našoj stranici Različitost i inkluzija.

 

Rast u kompaniji Nestlé

Podstičemo naše ljude da neprestano uče, da se razvijaju i rastu, da bi oslobodili svoj puni potencijal – to je u srži naše radne kulture. Zato ćete imati pristup sveobuhvatnom portfoliju mogućnosti obuke i širokoj mreži eksternih trenera da biste prešli na novi stepenik u vašoj karijeri.

Da. Postoje mnoge mogućnosti koje su na raspolaganju u organizaciji i vi možete da istražujete poslove u skladu sa vašim aspiracijama u karijeri. Mi smo zaista globalna kompanija gde možete dobiti neverovatno širok spektar iskustava i perspektiva, učeći od izuzetnih ljudi u širokoj lepezi zanimanja. Saradnja između timova, teritorija i kontinenata su naš način života.

Prvo, pronađite deo poslovanja koji vam najviše odgovara. Tada će profesionalni razvoj biti u vašim rukama: vaše ideje, entuzijazam kada je učenje u pitanju i stav usmeren ka pronalaženju rešenja je ono što će vam otvoriti riznicu mogućnosti. U tome će vam pomoći redovne provere tokom čitave godine uz obuku, povratne informacije i priznanja.

Da. Obezbeđujemo profesionalnu obuku preko mreže internih i eksternih mentora. Pored toga, svim zaposlenima su uvek na raspolaganju alati i metodologije obuke preko Svakodnevne mentorske obuke i prakse.

U zavisnosti od vašeg programa razvoja, možemo da ponudimo eksterne kurseve: to je opcija o kojoj možete da prodiskutujete sa vašim linijskim menadžerom. Mnogi od naših kurseva obuke se drže u našoj kući, često uz eksterne facilitatore obuke. Sve u svemu, smatramo da se 70% učenja odvija preko sticanja iskustva, 20% preko profesionalnih odnosa i 10% putem obuke.

 

Posao u Nestlé

Tražimo ljude koji se uklapaju u našu radnu kulturu, koji su kooperativni, inovativni i preduzetničkog duha, sa korenima u poštovanju. Naši ljudi su strasni zaljubljenici u posao i radoznali i motivisani da oslobode moć hrane za unapređenje kvaliteta života za sve, danas i za generacije koje dolaze. Agilnost, prilagodljivost i mentalni sklop koji prihvata promene, kao i inkluzivnost takođe su od velike važnosti. Saznajte više na stranici Rad u kompaniji Nestlé.

Posetite našu stranicu za Traženje posla da biste filtrirali mogućnosti preko ključne reči, zemlje ili regiona, lokacije i oblasti karijere. Olivija, naš asistent za virtuelno zapošljavanje (Virtual Recruiting Assistant), vam takođe može pomoći da pronađete slobodne pozicije u vašoj blizini. Prozor za čet nalazi se u donjem levom uglu vašeg ekrana.

Nove pozicije se oglašavaju svakog dana. Postavljamo slobodna radna mesta na stranicu čim se ukažu. Redovno posećujte stranicu Traženje posla da biste pronašli nove prilike i pridružili se našoj mreži talenata  i da biste dobile preporuke koji je posao kao skrojen za vas.

 

Apliciranje u kompaniji Nestlé

Registracija na našoj platformi za posao treba da traje oko 10 minuta. Obezbeđivanje više informacija će nam pomoći da vam pronađemo posao, tako da vas molimo da odvojite vreme da popunite sve vaše bliže podatke. Popunjavanje aplikacije za posao traje oko 25 minuta: to će vam dati vremena da priložite propratno pismo i odgovorite na specifična pitanja o upražnjenom radnom mestu.

To znači da ćete moći da aplicirate za upražnjena radna mesta a da ne morate da svaki put unosite vaše podatke. Takođe ćete moći da održavate i ažurirate vaše podatke kad god poželite i sačuvate prethodne pretrage da biste im mogli brzo pristupiti.

Izvršite pretragu u ’Otvorenim radnim mestima’ i pronađite jedno koje se poklapa sa vašim veštinama i iskustvom, a zatim kliknite na ’Primeni’. Treba da podnesete kopiju vašeg CV. Možete aplicirati sa vašeg telefona ili računara.

Uvek tražimo CV kada se aplicira za posao u kompaniji Nestlé. To nam pomaže da razumemo vaše prednosti i veštine koje ćete doneti radnom mestu.

Potrebno je da kreirate profil na našem portalu sa važećom imejl adresom, brojem telefona na koji vas možemo pozvati i ažuriran CV. Za neke poslove, takođe ćemo vas zamoliti da dostavite propratno pismo.

Ne. Radna mesta se često oglašavaju, tako da vam onlajn aplikacije pružaju najviše šanse da budete razmatrani za tekuća i buduća radna mesta.

Uvid u vaše podatke će imati isključivo regruteri Nestlé i linijski menadžer nadležan za konkretno radno mesto za koje ste aplicirali.

 

Zapošljavanje u kompaniji Nestlé

Mada se može razlikovati od pozicije do pozicije, proces će verovatno obuhvatati faze koje objašnjavamo na stranici  Započnite vaše putovanje u kompaniji Nestlé. Posetite ovu stranicu da biste naučili više o procesu i pronašli savete vezane za vašu aplikaciju.

To zavisi od radnog mesta. Ako vaša aplikacija prođe dalje, regruter će odrediti naredne korake. Intervjui se mogu odvijati preko telefona, videa ili lično. Ovaj proces će vam objasniti regruter koji će vas i voditi kroz svaki korak za pripremu.

Da. Cenimo vreme i napor koje ste odvojili i uložili za intervju kod nas. Obaveštavaćemo vas o statusu vaše aplikacije i obezbediti povratne informacije posle vašeg intervjua.

Da. Nove pozicije se svakodnevno postavljaju i možete aplicirati čak za više pozicija, ali vas molimo da razmislite. Apliciranje za više radnih mesta ne povećava vaše izglede da ćete biti zaposleni. Treba da se fokusirate na apliciranje za radno mesto koje stvarno želite i za koje ste kvalifikovani.

Treba da razumete ko smo mi i za šta se zalažemo, i da se upoznate sa funkcionalnom oblašću i delom poslovanja za koji ste zainteresovani. Takođe, treba da utvrdite šta je to što donosite kompaniji Nestlé: vaše veštine, šta je vaša jača strana i kako ćete dodati vrednost našem timu. Pronađite više saveta o tome. Što se tiče testova, obezbedite da ih popunjavate u mirnom okruženju bez ometanja. Dajte sebi dovoljno vremena da popunite procene i uradite test za vežbanje da biste razumeli pitanja o procenama.

Obavestite o tome regrutera i oni će vam pomoći u narednim koracima.

 

Praksa u kompaniji Nestlé

Imamo različite programe prakse koji su dostupni preko čitave godine na našim lokacijama. Da biste saznali više o tome, posetite našu stranicu Studenti i diplomci.

Praksa u kompaniji Nestlé vam daje mogućnost da kombinujete tehničko obrazovanje sa primenjenim radnim iskustvom u vašoj izabranoj oblasti karijere. Moći ćete da doprinosite i utičete na projekte u stvarnom svetu, da gradite vaše veštine kada je upitanju prezentacija, analiza i liderstvo i upoznajete se sa drugim studentima. Tokom prakse obučavaće vas i podržavati timovi koji stoje iza naših brendova, i imaćete sopstveni program učenja i razvoja koji je kao skrojen za vas.

Da. Svaka naša praksa je plaćena, čak i u zemljama gde se to ne zahteva po lokalnim zakonima i propisima.

Možete potražiti praksu i aplicirati preko stranice Traženje posla ili angažovanjem kod Olivije, našeg asistenta za virtuelno zapošljavanje. Takođe se možete registrovati u našoj Zajednici talenata i prilagoditi obaveštenja o poslu tako da odmah dobijete ažurirane informacije kada se pojave nove prilike za posao.

Zahtevi u pogledu prasku se razlikuju od zemlje do zemlje. Molimo da pogledate opis posla da biste utvrdili bliže podatke o tome šta ta pozicija zahteva.

Prozori za aplikacije se razlikuju od zemlje do zemlje. Ako registrujete svoj profil na našim stranicama karijere, obavestićemo vas kada će se postaviti nova praksa. Takođe objavljujemo prozore za aplikacije na stranicama naših društvenih mreža: InstagramTwitterLinkedIn

Da. Međutim, mi podstičemo studente da apliciraju samo za one pozicije koje izazovu njihovo interesovanje.

 

Rešavanje problema

Molimo da obezbedite otpremanje vašeg CV u odeljku profila kandidata u naznačenom formatu.

Idite na stranicu karijere i ulogujte se na sistem. Selektujte ’Pristup mom profilu kandidata’ i odaberite relevantnu opciju za editovanje.

Budući da različiti imejl provajderi koriste različitu širinu ekrana, može vam delovati da informacije koje vam šaljemo nisu ispravno formatirane. Ako je to slučaj, predlažemo promenu postavki u vašem imejl nalogu. U Hotmailu idite na Izbor opcija, Postavke prikaza pošte i promenite širinu linija na 132. U Yahoo-u, idite na Izbor opcija, Opšte željene postavke i promenite širinu ekrana na 99.

Proverite vaše minimalne sistemske zahteve. Možda morate da preuzmete novi softver da bi sistem mogao da radi kako treba.

Saznajte više o