Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Stvaranje zajedničke vrednosti

vrednosti baner

U srcu dobre hrane su kvalitet sastojaka, zemljišta i ekosistema u kojima se uzgajaju, kao i uslovi rada ljudi koji se bave proizvodnjom.

Cilj nas u Nestlé je da otključamo moć hrane kako bi poboljšali kvalitet života za sve, danas i za generacije koje dolaze. Ovaj cilj ima potencijal da utiče pozitivno na ljude, kućne ljubimce i planetu - sada i u budućnosti. Obavezali smo se da podržimo pravi prelaz na regenerativne sisteme ishrane koji mogu da nahrane svet.

Stvaranje zajedničke vrednosti osnova je našeg poslovanja, prema kojoj, u cilju stvaranja dugoročne vrednosti za naše deoničare, moramo da stvorimo i društvenu vrednost. To ide u korak sa činjenicom da, kako bi naše poslovanje napredovalo i bilo održivo, zajednice unutar kojih poslujemo takođe moraju doživeti napredak, a sve kroz akcije uz pomoć koje rešavamo društvene, ali i ekološke izazove. Izgrađen je na jakim temeljima usaglašenosti i održive poslovne prakse za očuvanje životne sredine za buduće generacije.

Nestlé je na globalnom nivou u svom poslovanju usmeren na tri područja - podršku zajednici, bolju zapošljivost mladih, kao i rad na budućnosti bez otpada. Ova područja su međusobno povezana i čine svrhu postojanja naše korporacije: poboljšanje kvaliteta života i doprinos zdravijoj budućnosti.