Bez obzira na to da li imate više godina radnog iskustva ili ste tek diplomirali, u Nestlé-u postoji poslovna prilika za vas.
Dve decenije osvajanja srca potrošača kroz ukus, kvalitet i održivost

Kao globalni lider u proizvodnji hrane i pića, kompanija Nestlé u Srbiji 2025. godine obeležava dve decenije uspešnog poslovanja.
Kroz rekordna ulaganja od oko 160 miliona evra u razvoj lokalnog tržišta u proteklih 20 godina, sa više od 900 lokalnih dobavljača, godišnjom proizvodnjom od 17.000 tona robe i izvozom u 28 zemalja, potvrdili smo svoju ulogu investitora od nacionalnog značaja.
Akvizicija Centroproizvoda i dolazak svetskih Nestlé brendova
Sa akvizicijom Centroproizvoda zadržali smo proizvodnju u Surčinu i asortiman C brenda, a na tržište doveli svetske „miljenike” među kojima su NESCAFÉ, Nesquik, KitKat, Smarties, After Eight i mnogi drugi.
Danas, zapošljavamo više od 900 ljudi, pri čemu više od pola zaposlenih čine žene, imamo više od 40 brendova u osam kategorija i gotovo 1.000 različitih proizvoda, dok lokalno proizvodimo asortiman brendova C, na čelu sa kultnim Začinom C, kao i Thomy, Maggi, Garden Gourmet i Nestlé Professional.
Regenerativna poljoprivreda i održiva proizvodnja hrane
Ulažući u procese svojih dobavljača i primenjujući održiva rešenja u celokupnom lancu nabavke, Nestlé stremi ka nultoj neto emisiji gasova sa efektom staklene bašte, a ovaj krajnji cilj zacrtan je za 2050. godinu.
Kroz uključivanje domaćih proizvođača povrća, suncokreta i soje u program regenerativne poljoprivrede, uložili smo 1,8 miliona švajcarskih franaka, doprinoseći dugoročnoj održivosti proizvodnje.
Pored Nestlé fabrike u Surčinu koja radi po modelu Zero waste to landfill, 2024. godine otvorili smo i drugu Nestlé fabriku (u regionu Nestlé ima proizvodnju samo još u Sofiji) za proizvodnju obroka na biljnoj bazi (Garden Gourmet brend).
Podrška zajednici i odgovornost prema generacijama koje dolaze
Tokom proteklih 20 godina, pokrenuli smo brojne projekte usmerene na podršku i razvoj lokalne zajednice. Donacijama svojih proizvoda ugroženim grupama u iznosu od 145 miliona dinara u samo poslednjih 5 godina, a posebno u vreme pandemije, zatim edukacijom o pravilnoj ishrani za više od 200.000 dece kroz program „Zdravo rastimo“, kao i brojnim šansama za karijeru koje su mladi profesionalci dobili kroz inicijativu „Nestlé Needs YOUth“, Nestlé je dokazao svoju posvećenost podršci zajednici i budućnosti mladih.

Možda ćete biti zainteresovani i za

