Sort by
Sort by

Kompanija Nestlé poseduje više od 2000 globalnih i lokalnih brendova a svake godine proda više od 360 milijardi porcija hrane i pića u više od 189 zemalja. Više informacija o pojedinim brendovima pronađite u okviru prikazanih kategorija.
 

Jedna od najvažnijih misija kompanije Nestlé jeste da omogući uravnoteženu ishranu svojim potrošačima i pomogne da zdrave navike usvoje od malih nogu. Kao svetski lider u proizvodnji hrane i pića, Nestlé je svestan i odgovornosti koju ima prema životnoj sredini. U skladu sa dugoročnim ciljevima održivog razvoja kompanija radi na unapređenju zdravijeg života za 50 miliona dece, ali i pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 miliona ljudi.

Nestlé se aktivno bori i protiv klimatskih promena, pokretanjem inicijativa za postizanje nulte neto stope emisije do 2050. godine, na tržištima na kojima posluje. Godine 2010. Nestlé se obavezao na borbu protiv seče šuma, navodeći da proizvodi kompanije neće biti povezani sa uništavanjem šuma. Uz pomoć društveno odgovornih i edukativnih kampanja, poput kampanje iz 2020. godine „#Nestlečuvaprirodu”, Nestlé skreće pažnju o važnosti odgovornog korišćenja vode, odgovorne upotrebe plastike i upravljanja otpadom, sa posebnim naglaskom na pravilno upravljanje viškovima hrane.

Nestlé kontinuirano ulaže u inovacije svojih proizvoda i proizvodnih procesa. Najznačajnije inovacije su u kategorijama Nestlé žitarica, u kojima je smanjena količina sećera za više od 40%, a unutar čijeg se portfolija nalaze žitarice od celog zrna. U okviru kulinarskog MAGGI asortimana znatno je smanjen udeo soli, dok je brend C predstavio nove Super Supe obogaćene vitaminima B6, B12 i C.

Fokus kompanije Nestlé je i na proizvodima na bazi proteina biljnog porekla, koje su deo GARDEN GOURMET asortimana. Sa ciljem da podstakne zdravu ishranu, a na osnovu istraživanja o prehrambenim navikama ljudi iz Srbije, Nestlé je osmislio i Vege Vodič – vodič za ishranu bogatu namirnicama biljnog porekla. Bez obzira da li jedete meso ili ste vegetarijanci, vegani ili fleksitarijanci, Vege Vodič pomaže u pripremi zdravog doručka, ručka i večere sa svim potrebnim makronutrijentima.

Nestlé se pobrinuo i za zdrave prehrambene navike onih najmlađih, osmislivši za njih ZdravoKlopajmo kuvar, zbirku recepata koja garantuje zdravu i pravilnu ishranu naših mališana.

Kao svetski lider u proizvodnji hrane i pića, kompanija Nestlé prati potrebe svojih potrošača sa kojima zajedno deluje u cilju stvaranja održive i zdrave budućnosti.