Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Prednosti žitarica za doručak

Svi znamo da je doručak najvažniji dnevni obrok. To nas priprema i ispunjava energijom za prevazilaženje svih izazova sutrašnjeg dana. Zbog toga je važno pažljivo birati gde ćemo svako jutro dobijati hranljive sastojke.
prednosti zitarica

Žitarice za doručak su u ovom pogledu popularan izbor: pripremaju se brzo i lako ujutro, sadrže vitamine, hranljive sastojke i vlakna važna za vaše telo i lako se prilagođavaju vašem ukusu. Da biste bili sigurni da ćete dobiti najbolje od žitarica, odlučite se za integralne žitarice.

Prednosti
Integralne žitarice sadrže vlakna
Vlakna od celovitih žitarica su supstance koje vam pomažu da postignete glatku i normalnu probavu. Takođe, redovan unos vlakana može pomoći normalnom nivou šećera u krvi, kao i snižavanju nivoa holesterola.

Izvor vitamina i minerala
Vitamini i minerali važni su za vaš metabolizam, a njihov nedostatak može dovesti do umora i iritacije. Celovite žitarice sadrže magnezijum, gvožđe, kalijum i vitamin B, a one su idealne za doručak. Tako ćete da započnete dan ukusnim obrokom bogatim hranljivim materijama i obezbedićete svoj izvor energije tokom dana.

Integralne žitarice zasićuju
Hranljive materije u žitaricama uspeće da zadovolje vaš apetit tokom dužeg vremenskog perioda. Kada doručak nije hranljiv, osećaj gladi se pojavljuje vrlo brzo i nećete moći da se koncentrišete. Uz bogat doručak, osigurajte da imate energiju koja vam je potrebna tokom prve polovine dana.

Pomažu u održavanju težine
Žitarice imaju nizak sadržaj masti i visok sadržaj vlakana, vitamini i minerali poboljšaće će vam varenje i metabolizam. Takođe, kao posledica bogatog doručka, vaše telo će duže uživati u dobijenoj energiji. Dakle, nećete biti u iskušenju da pribegnete visoko kaloričnim zalogajima za dodatnu energiju.

Mogu da se konzumiraju zajedno sa drugom hranom
Pošto je dnevni ritam tako naporan, čoveku može da bude teško da obezbedi sebi sve materije koje su telu potrebne. Na sreću, većina ljudi konzumira jednostavne integralne žitarice sa mlekom, ali mogu da se konzumiraju i sa jogurtom, u smoothie-u ili zajedno sa voćem. Na taj način možete da budete sigurni da je vaš doručak hranljiviji - pored prednosti žitarica, iz voća ćete dobiti vitamine i minerale kao i kalcijum iz mlečnih proizvoda. Kako se možete poslužiti žitaricama za doručak

• Ako ste u žurbi, vrlo je jednostavno pripremiti posudu sa mlekom i žitaricama ujutro. Ako želite da isprobate nešto novo, zamenite mleko nezaslađenim kokosovim mlekom ili običnim jogurtom;
• Probajte porciju pudinga od žitarica i voća;
• Ako imate više vremena, npr. vikendom, možete se počastiti palačinkama sa žitaricama i voćem

 

Za više informacija, pratite nas na Facebook-u.